defender met italiaanse bedrading?

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
bouwallrounder

defender met italiaanse bedrading?

Bericht door bouwallrounder »

Hoi,

Wat ik nu weer heb.
Zet een toerenteller op de plek van de klok. Dus een extra draad van groen/wit dashboard naar de + van de toerenteller.
Prachtig draaien. Week later Arb lierbumper erop met extra knipperlichten.
Dus gaat op het dashboard het extra controlelampje aan dat ik de knipperlichten van de kar het doen.
Ook prima.
Kar erachter, stekker erin ,dashboard uit.Dus geen toerenteller,kmteller temperatuurmeter,knipperlichten, maar wel dashboardverlichting
Alle zekeringen intact. Dus extra draad geprobeerd en alles deed het weer.Toen een officiele voedingsdraad van de achterruitverwarming afgetakt en gesoldeerd. Zet hem op contact, begint spontaan de ruitensproeier achter te draaien.
die het nooit gedaan had. Toen uiteindelijk maar de stekker van het pompje gehaald.

Maar het is nog steeds onduidelijk dat de groen/wit het ineens begeeft zonder dat er een zekering stuk is.
Iemand nog ideeen?

Grt Erik
westfries

Re: defender met italiaanse bedrading?

Bericht door westfries »

Lucas bedrading daar zit geen maffia draad tussen ,en de rook is denk ik niet in het draadje gebleven
Kabelbreukje of doorgebrand denk ik
Frans Bonnes

Bericht door Frans Bonnes »

Volgens meneer Lucas is groen/wit een draad van de richtingaanwijzerschakelaar naar de richtingaanwijzers.

fb
G-men (gargamel)

Bericht door G-men (gargamel) »

Als ik dit soort dingen lees denk ik eigenlijk meteen aan een massaprobleem ergens......
Want meneer Lucas kan dit helemaal zelf.... is geen italiaan voor nodig. ;-)

Gerrit
Mark HJ

Bericht door Mark HJ »

Lucas........ THE PRINCE OF DARKNES!!!!!!

Mark
bouwallrounder

Bericht door bouwallrounder »

alle voedingdraden hebben een groen/witte uitstraling. Citroen kan dat ook goed. gewoon alles groen, en als je dan de kabelboom raakt met een haakse slijper.... ben je dus de pisang.
Plaats reactie