Hallo, wie kan mij helpen.
Ik rij een Range V8 op gas,
wanneer het erg warm is en de motor op temperatuur, dus al een tijdje gedraaid heeft, valt hij als hij stationair draait ineens uit. Wanneer je hem an weer start is het net alsof hij even een heel klein beetje gas krijgt en dan is het gelijk weer stop. Na een tijdje afkoelen houdt hij het langer vol maar blijft problemen geven, ook als je bijv even een hindernis afdaalt en even geen gas geeft, hij kan dan zomaar ineens afslaan. Rij je op de openbare weg en je staat niet lang stil voor bijv een stoplicht dan rij je, zoals wij vandaag, gewoon weer 100 km naar huis terug zonder problemen, waarschijnlijk door meer rijwindkoeling.?. Koud geeft de auto ook geen problemen en rijdt gewoon prachtig.
Heeft iemand een idee, kabels, voedingen, plussen en minnen zijn alle OK en vandaag gechekt.
Kan een bobine warmteproblemen hebben en daardoor de stuurdraad geen signaal geven?
Ik kwam er vandaag in ieder geval niet meer uit.
vrgr
John
Uitvallen door warmte ??
-
bareld
Re: Uitvallen door warmte ??
Lijkt op Vapour lock maar je rijdt niet op benzine als ik het goed lees
Google daar maar eens op. Misschien herken je de symptomen.
Heb je de problemen zowel op gas als op benzine?
Google daar maar eens op. Misschien herken je de symptomen.
Heb je de problemen zowel op gas als op benzine?
-
paul be
is het koelvloeistofpeil op nivo? verdamper kan anders bevriezen. is misschien oude techniek waar ik het over heb, maar wie weet
defender 110 300TDi
defender 110 300TDi
-
Andrew Colville
heb je een elektronische ontsteking?? zo ja dan verwacht ik dat je ontstekings module aan het overlijden is. dat kleine zwarte doosje aan de zijkant van je verdeler.
als je de draden hiervan kunt verlengen en dat ding ergens in de rijwind kunt monteren dan ben je van het probleem af.
zorg wel dat je alles weer goed vocht dicht maakt.
een bobiene die heel heet wordt ( niet aan te raken ) kan ook werk weigeren.
Gr Andrew
als je de draden hiervan kunt verlengen en dat ding ergens in de rijwind kunt monteren dan ben je van het probleem af.
zorg wel dat je alles weer goed vocht dicht maakt.
een bobiene die heel heet wordt ( niet aan te raken ) kan ook werk weigeren.
Gr Andrew