morgen Billing

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
camelstorm

morgen Billing

Bericht door camelstorm »

Hallo Billing gangers waar staan jullie waar staan jullie tentjes op de LRO show, wij vertreken morgen vroeg vanuit Ridderkerk.

Gr
Jan Wiekeraadt
toetankh

Re: morgen Billing

Bericht door toetankh »

Jan,

Geen idee waar ons tentje komt te staan (eerste keer daar), maar morgen (heel vroeg) vertrekken wij uit Papendrecht richting Duinkerken om de boot van 8.00 uur te halen.

Groet!

Sven
Rangie110 'Last Dime'

Bericht door Rangie110 'Last Dime' »

we staan op het grote veld vlak bij de ingang van de showground.
hopen de boot van 12.00 uur te halen, vertrekken om 05.45 vanuit Grunn

Gr Rangie110
Land Rover One-Ten stawag 300TDI automaat 1983 'Last dime'
Suzuki DL650 V-Strom ABS 2007
Citroën C4 HDI 16v 2007

"per aspera ad astra"
camelstorm

Bericht door camelstorm »

Ik vertrek morgen ochtent rond 3:15 uur rij dan naar Veen daar willen we rond 4:15 uur vertreken naar Calais waar we de trein van 8:50 nemen, ik hoop jullie allemaal te zien altijd gezelig,

Gr Jan en Piet
SAAJ

Bericht door SAAJ »

See you on the other side! Half zeven vanuit Alkmaar 110 en Disco, naar A'dam storingsdienst overdragen om half acht, one pick up bij Houten en dan naar Duinkerken eens kijken wat die apen van ons van zo'n grote roeiboot vinden

Groet

SAAJ
LaRobbie

Bericht door LaRobbie »

Ik had er ook dolgraag willen zijn maar het is ff te ver voor me. Iedereen veel plezier en koop je scheel aan leuke dingen
Bas Wit

Bericht door Bas Wit »

Wij gaan toch ook maar heen, had ik mezelf toch eigenlijk beloofd, alleen moet wel nog werken vandaag.
We nemen de boot van 0:045 uit Calais vannacht, hopen dus wel dat iemand lekker koffie heeft morgenvroeg

Tot daar!

groeten Bas en Frans!

[landrover109.blogspot.com]
steven

Bericht door steven »

wij gaan naar beltring ook heel veel landrovers
Plaats reactie