tussendemper 300tdi
-
Erik One-ten+LW
tussendemper 300tdi
Daar zit een rammel in, heb hem opengeslepen en eigenlijk niets gevonden. Dus weer dichtgelast. Rammel is er nog.
Ik wil een nieuwe bestellen, maar tot die tijd las ik er denk ik maar een pijp tussen.
Iemand dit al eens gedaan en hoeveel herrie maakt ie dan? De achterdemper is zgan. Ik wil niet dat het aso gaat klinken, maar dit gerammel lijkt helemaal nergens op..
Erik
Ik wil een nieuwe bestellen, maar tot die tijd las ik er denk ik maar een pijp tussen.
Iemand dit al eens gedaan en hoeveel herrie maakt ie dan? De achterdemper is zgan. Ik wil niet dat het aso gaat klinken, maar dit gerammel lijkt helemaal nergens op..
Erik
-
sjorsboomschors/aka/PP
Re: tussendemper 300tdi
is het niet een kat. die vergaan is?
had ik ooit eens bij een 245GLT, met een beitel alles eruitgehaald, was nl. niet nodig ( LPG)
en ik heb met m'n 110/200tdi net een maand met maar 1 demper gereden, is best wel te doen qua geluid, ook voor je omgeving, alleen mist ze power....
had ik ooit eens bij een 245GLT, met een beitel alles eruitgehaald, was nl. niet nodig ( LPG)
en ik heb met m'n 110/200tdi net een maand met maar 1 demper gereden, is best wel te doen qua geluid, ook voor je omgeving, alleen mist ze power....
-
Erik One-ten+LW
Volgens mij geen kat, er zit enkel een geperforeerde pijp in, verder niks. Mist ie dan vermogen? Hmm.
Ik weet dat ze voor de TD5's standaard van die vervangingspijpen verkopen.
Erik
Ik weet dat ze voor de TD5's standaard van die vervangingspijpen verkopen.
Erik
-
sjorsboomschors/aka/PP
heb een complete uitlaat ( 3 delen, twee dempers ) bij Paddocks gekocht, samen met twee achterveerpootbruggen ( of hoe heet dat) was ik 150 pond kwijt, incl. verzenden!
klikk
td5 is much$$$$
300tdi is maar 15 pond oid
2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 12/07/2010 18:44 door sjorsboomschors.
klikk
td5 is much$$$$
300tdi is maar 15 pond oid
2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 12/07/2010 18:44 door sjorsboomschors.
-
Erik One-ten+LW
Ja kweet het, maar het boodschappenlijstje is nog niet klaar. Er staat nog een 88" in de wacht die opgebouwd moet worden. Zodra daar een bestelling voor weg gaat, komt er ook een uitlaat mee.
Erik
Erik
-
Bart van Dessel
Mijn Disco 300 tdi heeft de zgn Paddocks "Performance exhaust" . Dat is een gewone doorsnee uitlaat maar dan zonder middendemper, kat is leeggemaakt, dus open pijp, alleen een achterdemper van het free-flow type. Geluid valt me 100% mee! Absoluut niet irritant, heb wel een goede radio met dito speakers!
Als je wil kan ik er een Flip video van maken.
Gr, bart
Als je wil kan ik er een Flip video van maken.
Gr, bart
-
Erik One-ten+LW
Oké, ik probeer het gewoon even. De pijp heb ik nog wel liggen en 2 lasjes zijn zo gelegd.
Thanx. Erik
Thanx. Erik