Op de achtergrond speelt Oranje zijn wedstrijd met commentaar van Jack... Ik in de voorbereiding voor mijn vertrek volgende week naar Engeland.
Liggend onder de ambu de slave (koppelingscilinder) vervangen. Die gaf afgelopen vrijdag de brui eraan.
Tussen de laatste minuten van de wedstrijd, de boel ontlucht. Heb gewoon het zwarte beschermdopje erop laten zitten, ventiel een beetje losgedraaid dat er alleen wat belletjes met wat olie er uit komen. Hiervoor wel alles even onder wat Bar's schoongeblazen (begin tweede helft). Toen het spannend werd, nog éénmaal het potje bijgevuld... pedaal nog een paar extra slagen gegeven en... keihard was ie. Nippel een tikje gegeven en vast. Fluitsignaal... de wedstrijd is afgelopen. Wij in de finale en ik kan weer schakelen... Fijn gevoel!
Nu de brandstofpomp van vorige week weer even een tikje terugzetten. Zit een klein tikje in de motor. Maar eindelijk zijn alle kleine k.tprombleempjes even weg. Want je weet maar nooit als je denkt in een ”winning mood” te zitten... Kijken of zondagavond alles nog steeds goed gaat... Dan pas ben ik ook tevreden.
Groet,
Gilbert
1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 07/07/2010 00:09 door theironnurse.
Wat een avond... ont(op)luchting
-
Gert
Re: Wat een avond... ont(op)luchting
Ik was met de ambulance naar de jongerensociëteit waar ik vrijwillig bestuurslid ben, ook érg gezellig !
Al ruim een jaar heb ik een ambu-elfje (vriendin), en die moest vandaag naar haar diploma-uitreiking.
Het eerst wat ze vroeg was of ik de hele familie wilde vervoeren in de ambulance, tuurlijk !
Zondag hebben we hem even netjes schoongemaakt, hij is nog nooit zo schoon geweest.
Menigeen werd op een bijzondere manier afgeleverd (trekker, T-ford, limousine, brandweerwagen paardenkoets, paard, MG), maar ik had wel het gevoel alsof ze de mijne wel erg leuk vonden. Vooral het moment dat vriendinlief uitstapte, en we samen naar de achterkant liepen om nog eens vijf familieleden uit te laden.
De inspuitpomp is dus weer lekvrij Gilbert ?
Binnenkort mail ik je effe over de website, ik ben namelijk verslaagd geraakt aan je dienstkiekjes en ik wil graag een "campagne" starten.
Al ruim een jaar heb ik een ambu-elfje (vriendin), en die moest vandaag naar haar diploma-uitreiking.
Het eerst wat ze vroeg was of ik de hele familie wilde vervoeren in de ambulance, tuurlijk !
Zondag hebben we hem even netjes schoongemaakt, hij is nog nooit zo schoon geweest.
Menigeen werd op een bijzondere manier afgeleverd (trekker, T-ford, limousine, brandweerwagen paardenkoets, paard, MG), maar ik had wel het gevoel alsof ze de mijne wel erg leuk vonden. Vooral het moment dat vriendinlief uitstapte, en we samen naar de achterkant liepen om nog eens vijf familieleden uit te laden.
De inspuitpomp is dus weer lekvrij Gilbert ?
Binnenkort mail ik je effe over de website, ik ben namelijk verslaagd geraakt aan je dienstkiekjes en ik wil graag een "campagne" starten.
-
theironnurse
Re: Wat een avond... ont(op)luchting
Gert,
Brand maar los en over ”campagnes” voeren ben je bij mij aan het juiste adres. Leuk dat het nog steeds goed gaat met je ”elfje”...
De inspuitpomp is weer lekvrij, heb geprobeerd deze vanuit zijn staande positie een nieuwe pakking te plaatsen, maar het mechanisme voor de stopknop zat mij steeds wat dwars. Dus heb uiteindelijk de pomp er maar even uitgehaald en het was in 2 minuten klaar.
Nu alleen nog een tikje terug, maar voor de rest lekt ie niet meer.
Groet,
Gilbert
1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 07/07/2010 00:58 door theironnurse.
Brand maar los en over ”campagnes” voeren ben je bij mij aan het juiste adres. Leuk dat het nog steeds goed gaat met je ”elfje”...
De inspuitpomp is weer lekvrij, heb geprobeerd deze vanuit zijn staande positie een nieuwe pakking te plaatsen, maar het mechanisme voor de stopknop zat mij steeds wat dwars. Dus heb uiteindelijk de pomp er maar even uitgehaald en het was in 2 minuten klaar.
Nu alleen nog een tikje terug, maar voor de rest lekt ie niet meer.
Groet,
Gilbert
1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 07/07/2010 00:58 door theironnurse.