Land Rover rijden ZO leuk dat je ZO VER naar de garage gaat rijd

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
Pamela

Land Rover rijden ZO leuk dat je ZO VER naar de garage gaat rijd

Bericht door Pamela »

Tja, je moet er iets voor over hebben zeggen ze dan, maar wat ik net toch las kijk:

In 1999 was zijn vrouw naar Nederland voor familiebezoek en hij bracht zijn auto, een Landrover, voor een grote beurt naar Zuid-Afrika, een tocht van 2000 kilometer. Onderweg besloot hij om even aan te gaan bij Jannie Kruize, die voor Dorkas werkte. Het was een omweg over 200 kilometer zandweg. „Dat ik er toch heen ging was een directie van boven”, zegt hij nu.

"Pamela"
Series III '88 - 1980 -LHD

&

"Crocky"
Defender 110 200TDI - 1983 - RHD

(Zuid Limburg)

"Leef vandaag alsof deze dag de laatste zou zijn...... "
[www.scoutinglaros.nl]
Roy B

Re: Land Rover rijden ZO leuk dat je ZO VER naar de garage gaat

Bericht door Roy B »

tja als je bij 30.000km pas een beurt nodig hebt en je hebt er maar 27800km opstaan dan is het een optie
neef Henk

Bericht door neef Henk »

Ik heb weleens een ommetje gemaakt van Silliguri (NO India) naar Nepal en weer terug naar Silliguri om een serie 1 op te halen. Ik geloof iets van 2500km.........

Groeten neef Henk
Marc (A)

Bericht door Marc (A) »

Volgens mij is het van Siliguri naar Kakarbita in Nepal slechts een kilometer of 30!

Drie jaar geleden ben ik van Kathmandu via Darjeeling en Sikkim naar Calcutta gefietst (ca 1900 km). Wat me toen vooral in de regio rond Darjeeling opviel was het grote aantal series 1.
neef Henk

Bericht door neef Henk »

We hadden ook in Darjeeling een serie 1 gekocht . Bij een garage in Siliguri heb ik een aanhangwagen in elkaar gelast en daar hebben we de serie 1 achter gelaten om naar Nepal te gaan. We hebben toen ongeveer twee maanden Nepal rond gereden en hebben toen de aanhanger met serie 1 opgehaald. Natuurlijk is het van Siliguri naar de grens maar een paar kilometer maar wij wilden meer zien dan alleen de grens

Groeten neef Henk
Plaats reactie