Billing 2010
-
jodi
Billing 2010
Besloten om toch eens in billing te gaan kijken. nu zie ik op de website dat er 2 campings zijn. Welke is aan te bevelen?
Via welke route gaan jullie. kom zelf uit het zuiden (nabij eindhoven) en overweeg om via Calais - Dover over te varen.
Het evenement duurt 3 dagen. wat zijn de beste dagen? Overweeg zelf om vrijdag heen te rijden en zondag in de middag terug te rijden.
Jodi
Via welke route gaan jullie. kom zelf uit het zuiden (nabij eindhoven) en overweeg om via Calais - Dover over te varen.
Het evenement duurt 3 dagen. wat zijn de beste dagen? Overweeg zelf om vrijdag heen te rijden en zondag in de middag terug te rijden.
Jodi
-
FerdiX
Re: Billing 2010
Wij gaan ook naar Billing, Kamperen doen we echter niet bij Billing zelf maar ergens meer naar beneden op de bonnefooi. Lijken me beiden op zich geen verkeerde campings, aquadrome zelf ken ik dan wel van het overheen wandellen tijdens de shows en lijkt me op zich niks mis mee.
Wij gaan deze ronde met de tunnel naar de overkant, kijken wat dat betreft altijd naar de prijs van de tunnel of de boot vanuit Duinkerken naar Dover (Norfolkline). Kiezen dan de meest voordelige of passende bij de tijd die we hebben voor een trip naar de UK.
Gaan zelf van vrijdag tot maandag en bezoeken de Show op zaterdag en eventueel zondag. Denk dat er op de laatste dag wel wat "opruimings koopjes" zullen zijn, maar voor mezelf is de zaterdag altijd goed bevallen so far.
FerdiX,
One life, live it ...... by working on your Land Rover ('s) ...
- Land Rover One-Ten 1983 (200 tdi)
- Range Rover Classic 1986 (V8 on LPG)
- Defender 110 1:16 rc
Wij gaan deze ronde met de tunnel naar de overkant, kijken wat dat betreft altijd naar de prijs van de tunnel of de boot vanuit Duinkerken naar Dover (Norfolkline). Kiezen dan de meest voordelige of passende bij de tijd die we hebben voor een trip naar de UK.
Gaan zelf van vrijdag tot maandag en bezoeken de Show op zaterdag en eventueel zondag. Denk dat er op de laatste dag wel wat "opruimings koopjes" zullen zijn, maar voor mezelf is de zaterdag altijd goed bevallen so far.
FerdiX,
One life, live it ...... by working on your Land Rover ('s) ...
- Land Rover One-Ten 1983 (200 tdi)
- Range Rover Classic 1986 (V8 on LPG)
- Defender 110 1:16 rc
-
Sam Rooijmans
Wij gaan ook naar Billing,
Vrijdag morgen met de boot vanuit Calais naar Dover.
Via P&O Ferries, voor 70euro totaal heen en terug.
Wij staan op de camping van de Aquadome zelf.
Meer prikkers daar op de camping?
Grz,
Vrijdag morgen met de boot vanuit Calais naar Dover.
Via P&O Ferries, voor 70euro totaal heen en terug.
Wij staan op de camping van de Aquadome zelf.
Meer prikkers daar op de camping?
Grz,
-
camelstorm
Ik ga ook zit alleen met de volgende onzekerheid, camping geboekt kost 16 pond voor 2 nachten heb telefonisch een boekings nr gehad, maar ik snap niet hoe de hoe ik de show moet boeken, ik weet van de jaren daarvoor dat je een pakket kon boeken, maar dat kan nu niet.
Wij zijn met 2 man plus laro 2 nachten voor 16 pond is niet veel. Sam het zal leuk zijn als de prikkers bij elkaar komen te staan, wij kennen elkaar van de eerste rit Larostam ik was de bij rijder van Robert G4 series 2a.
Hoop tot Billing.
Groetjes Jan
Wij zijn met 2 man plus laro 2 nachten voor 16 pond is niet veel. Sam het zal leuk zijn als de prikkers bij elkaar komen te staan, wij kennen elkaar van de eerste rit Larostam ik was de bij rijder van Robert G4 series 2a.
Hoop tot Billing.
Groetjes Jan
-
Sam Rooijmans
Ik heb wel gewoon een pakket geboekt,
zo even uit mijn hoofd,
70pond voor 2 personen 3 nachten (vrijdag-zaterdag-zondag)
incl. toegang tot de showground voor het weekend.
Ik weet niet hoe het geregeld is met plaatsen, gok dat je ze daar krijgt toegewezen maar dat weet ik niet zeker.
Groeten,
zo even uit mijn hoofd,
70pond voor 2 personen 3 nachten (vrijdag-zaterdag-zondag)
incl. toegang tot de showground voor het weekend.
Ik weet niet hoe het geregeld is met plaatsen, gok dat je ze daar krijgt toegewezen maar dat weet ik niet zeker.
Groeten,
-
camelstorm
Ik ben nu ook rond 2 nachten voor 60 pond, ik heb altijd meegemaakt dat je zelf een plaats mag kiesen, onze groep bestaat normaal uit een auto of 4, dus bij aankomst gewoon een redelijke ruimte afzetten.
Groet Jan
Groet Jan
-
bowy
Sam waar heb jij je pakket geboekt? Om de een of andere onduidelijke reden kan ik dit nergens vinden en moet ook nog even kaartjes regelen
Gr Bwoy
Gr Bwoy
-
Sam Rooijmans
Bwoy,
Ik heb gebeld met: +44 1524 781453
En hier telefonisch gereserveer voor de camping op het terrein zelf.
Groeten,
Ik heb gebeld met: +44 1524 781453
En hier telefonisch gereserveer voor de camping op het terrein zelf.
Groeten,
-
toetankh
Ik zou bijna zeggen: Tot daar!
Sven, Annemart en Inge
die ook die kant op gaan
maar voor zaterdagochtend ook een ritje naar Paddocks aan het plannen zijn....
Sven, Annemart en Inge
die ook die kant op gaan
maar voor zaterdagochtend ook een ritje naar Paddocks aan het plannen zijn....
-
Mud Machine
"maar voor zaterdagochtend ook een ritje naar Paddocks aan het plannen zijn...."
Ben je er al eens geweest? Is echt in the middle of Nowhere en als je het niet weet lastig te vinden (zelfs met DomDom).
Als je het dorp inrijdt zit hij meteen rechts onder aan de helling in een rommelige grote loods (scherp terugsteken). Verwacht er niet te veel van want meer dan dat is het niet. Tenzij de verzendkosten erg hoog zijn (kan ik me niet voorstellen) of het is niet te verzenden zou ik er niet voor naar toe rijden.
Ben je er al eens geweest? Is echt in the middle of Nowhere en als je het niet weet lastig te vinden (zelfs met DomDom).
Als je het dorp inrijdt zit hij meteen rechts onder aan de helling in een rommelige grote loods (scherp terugsteken). Verwacht er niet te veel van want meer dan dat is het niet. Tenzij de verzendkosten erg hoog zijn (kan ik me niet voorstellen) of het is niet te verzenden zou ik er niet voor naar toe rijden.
-
toetankh
Dank voor de tip
Verzendkosten zijn toch wel wat hoger: 2 maal heavy duty bumper+5x bf goodrich en nog wat spul (is een boel pallets). Ik heb geregeld dat eea klaarligt zodat ik het zo op kan halen. Verder het idee om op deze manier dit stukje Engeland eens kort te verkennen.
Mogelijk worden de bumpers door de leverancier van Paddocks meegenomen naar Billing, dan kan ik overwegen toch niet naar Paddocks te rijden.
Vooralsnog prima service (in het verleden trouwens ook al vaker prima geholpen): mailtje -> je wordt teruggemaild of gebeld en eea wordt direct uitgezocht/geregeld!
Verzendkosten zijn toch wel wat hoger: 2 maal heavy duty bumper+5x bf goodrich en nog wat spul (is een boel pallets). Ik heb geregeld dat eea klaarligt zodat ik het zo op kan halen. Verder het idee om op deze manier dit stukje Engeland eens kort te verkennen.
Mogelijk worden de bumpers door de leverancier van Paddocks meegenomen naar Billing, dan kan ik overwegen toch niet naar Paddocks te rijden.
Vooralsnog prima service (in het verleden trouwens ook al vaker prima geholpen): mailtje -> je wordt teruggemaild of gebeld en eea wordt direct uitgezocht/geregeld!
-
Jacaranda
Hi Sven,
Wij gaan vanavond richting Engeland en in principe zou ik morgen ook naar Paddock gaan om 2 doortops met glas mee te nemen. Nu bestaat de kans dat we er niet op tijd zijn... zou jij volgende week kans zien om die tops mee te nemen??
Groeten,
Martin
Martin 88, 90 en 110"(sold) van der Velde met Boefje
jacarandatot.jpg --> mod_embed_images_loadimage('ba0f8516c229bc3a8aea114a90d439d3', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,url=http%3A%2F%2Fleutjerovertje.nl%2Fjacaranda%2Fjacarandatot.jpg', 'http://leutjerovertje.nl/jacaranda/jacarandatot.jpg', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,check_scaling=1,url=http%3A%2F%2Fleutjerovertje.nl%2Fjacaranda%2Fjacarandatot.jpg', '', 12444900, 600, 600, 'Loading image ...', false);
Wij gaan vanavond richting Engeland en in principe zou ik morgen ook naar Paddock gaan om 2 doortops met glas mee te nemen. Nu bestaat de kans dat we er niet op tijd zijn... zou jij volgende week kans zien om die tops mee te nemen??
Groeten,
Martin
Martin 88, 90 en 110"(sold) van der Velde met Boefje
jacarandatot.jpg --> mod_embed_images_loadimage('ba0f8516c229bc3a8aea114a90d439d3', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,url=http%3A%2F%2Fleutjerovertje.nl%2Fjacaranda%2Fjacarandatot.jpg', 'http://leutjerovertje.nl/jacaranda/jacarandatot.jpg', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,check_scaling=1,url=http%3A%2F%2Fleutjerovertje.nl%2Fjacaranda%2Fjacarandatot.jpg', '', 12444900, 600, 600, 'Loading image ...', false);
-
Sam Rooijmans
Iemand hier toevallig die ook vrijdag ochtend de boot vanuit Calais naar Dover neemt?
P&O Ferries?
Grz,
Sam
1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 09/07/2010 13:22 door Sam Rooijmans.
P&O Ferries?
Grz,
Sam
1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 09/07/2010 13:22 door Sam Rooijmans.
-
toetankh
Martin,
2 doortops? Met een beetje geluk krijg ik dat wel in de Disco (moet wel enig voorbehoud maken, moet zelf 2 bumpers, snorkel, kampeerspullen, mogelijk 5 banden..., etc. meenemen
. Hiervoor heb ik natuurlijk wel 4 dakdragers op het dak, dus ik moet een eind kunnen komen
Sam,
Wij gaan vrijdagochtend om 8.00 uur met de boot vanuit duinkerken (was goeiekoper
2 doortops? Met een beetje geluk krijg ik dat wel in de Disco (moet wel enig voorbehoud maken, moet zelf 2 bumpers, snorkel, kampeerspullen, mogelijk 5 banden..., etc. meenemen
Sam,
Wij gaan vrijdagochtend om 8.00 uur met de boot vanuit duinkerken (was goeiekoper
-
Sam Rooijmans
Volgens de planning leggen wij om 9.05 (Engelse tijd) aan in Dover.
Dus dan komen je jullie onderweg misschien nog wel tegen
Weet iemand trouwens hoelaat het vrijdag begint? kan nergens openingstijden vinden
Grz,
Sam
1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 10/07/2010 00:03 door Sam Rooijmans.
Dus dan komen je jullie onderweg misschien nog wel tegen
Weet iemand trouwens hoelaat het vrijdag begint? kan nergens openingstijden vinden
Grz,
Sam
1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 10/07/2010 00:03 door Sam Rooijmans.
-
toetankh
Wij vertrekken om 8.01 uit duinkerken, volgens mij komen we 2 uur later in engeland aan (9.01 engelse tijd). Dat scheelt niet veel volgens mij!
-
Sam Rooijmans
Dan zullen we elkaar ongetwijfeld zien...
Wij alleen niet in een Land Rover maar in een witte Peugeot Partner met imperial op het dak..
Grz,
Wij alleen niet in een Land Rover maar in een witte Peugeot Partner met imperial op het dak..
Grz,