waffle boards

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
roony

waffle boards

Bericht door roony »

Normaal heb ik er geen problemen mee om direct te bestellen maar ik krijg de ene naar de andere smpt-error dus bij deze:
heeft er iemand ervaring met dit bedrijf: [www.tracmat.com]

Groet,

Roony
ToyRoverlander

Re: waffle boards

Bericht door ToyRoverlander »

Nee, geen ervaring mee. Maar kijk hier eens naar:

Bij jouw linkje heb je deze, de 38mm variant voor net geen 80pond.
[www.tracmat.com]

En bij paddocks heb je voor die prijs de 50mm dikke variant.
[www.paddockspares.com]

Zijn nog net ietsje langer ook, goedkope verzendkosten en een, voor veel mensen, vertrouwd adres.
Het enige wat ik zo gauw niet kon vinden is of bij dat tracmat de prijzen inc of ex VAT zijn.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
- Toy-Rover, '65 Series IIa 112" 4deurs softtop
3B 3.4 diesel, H41 4bak, HDJ80 assen, dual E-locked, SOA, 48" voorveren, 5125series 14" Bilsteins rondom, 4:1 Orion tussenbak, 63" chevy achterveren, custom tank, Mitsu TD04L-13T turbo, Saab intercooler, Hellfire Fabworks High-steer, rolbeugel, Crow 4point harnesses. Alu radiator, 2x 24V Spal fans, OBA...En nog wat klein spul....
Rijdend en al! nu nog geluidsisolatie om het zaakje wat stiller te krijgen..
laro

Bericht door laro »

Heb ze op op marktplaats voorbij zien komen voor minder dan 100 euro per twee, 30X120 cm, zal een zoeken of ik ze terug vindt.
Frans Bonnes

Bericht door Frans Bonnes »

Zullen deze wel geweest zijn.

fb
laro

Bericht door laro »

Inderdaad Frans, kwam vandaag bij ons in de buurt van die roosters tegen van 110X80 cm, net wat kort voor off-road toepassing;
Plaats reactie