Wat staat er precies in de vrijwaringsbrief?
-
Roy B
Wat staat er precies in de vrijwaringsbrief?
Misschien een beetje een rare vraag maar wat staat er precies aan tekst (exact) in de vrijwaringsbrief?
Wil dit weten om dat een maat van mij binnenkort 25 wordt en dus nog in de vrijwaringsregel valt van "oldtimer" En aangezien hij ook Land Rover gek is en een LW88 heeft staan.
Ben van plan om een kaart voor hem te maken met op de voorzijde een Deel van het kentekenbewijs. Aan de binnenzijde wil ik dan de tekst zetten.
Bvd,
Roy
Wil dit weten om dat een maat van mij binnenkort 25 wordt en dus nog in de vrijwaringsregel valt van "oldtimer" En aangezien hij ook Land Rover gek is en een LW88 heeft staan.
Ben van plan om een kaart voor hem te maken met op de voorzijde een Deel van het kentekenbewijs. Aan de binnenzijde wil ik dan de tekst zetten.
Bvd,
Roy
-
pp!
Re: Wat staat er precies in de vrijwaringsbrief?
damn, net eentje gehad voor m'n E23, maar weggegooit.
ik neem aan dat je de vrijstelling van de belastingdienst bedoelt, en niet de vrijwaring als je je auto verkoopt??
ik neem aan dat je de vrijstelling van de belastingdienst bedoelt, en niet de vrijwaring als je je auto verkoopt??
-
Paul Rasch
Beste Roy,
Heb net zo'n brief gekregen. Stuur me je e-mail dan krijg je een gescande versie toegestuurd.
Groeten Paul Rasch
Heb net zo'n brief gekregen. Stuur me je e-mail dan krijg je een gescande versie toegestuurd.
Groeten Paul Rasch
-
Roy B
Paul Rasch Schreef:
-------------------------------------------------------
> Beste Roy,
>
> Heb net zo'n brief gekregen. Stuur me je e-mail
> dan krijg je een gescande versie toegestuurd.
>
> Groeten Paul Rasch
roybruurs(at)hotmail(punt)com
-------------------------------------------------------
> Beste Roy,
>
> Heb net zo'n brief gekregen. Stuur me je e-mail
> dan krijg je een gescande versie toegestuurd.
>
> Groeten Paul Rasch
roybruurs(at)hotmail(punt)com
-
Roy B
Bedankt paul. Kan weer verder knutselen nu.
-
VeeTee
QuoteEn aangezien hij ook Land Rover gek is en een LW88 heeft staan.
... en dan leest 'tie dit forum niet ?
Vincent | Defender 110 CSW 300 Tdi | Freelander TD4
... en dan leest 'tie dit forum niet ?
Vincent | Defender 110 CSW 300 Tdi | Freelander TD4
-
Roy B
Tja hij kent het wel maar leest het idd niet. Ben ik in dit geval blij om. Blijft dit ook geheim
Hij is niet zo van de forums vindt ie allemaal niks. Al die discussies en gesteggel tegen elkaar
Hij is niet zo van de forums vindt ie allemaal niks. Al die discussies en gesteggel tegen elkaar