Isle of Wight

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
Roel

Isle of Wight

Bericht door Roel »

zijn er wel eens prikkers op het Isle of Wight geweest en hoe zijn jullie dan gereisd?

groet roel
Gerben tB

Re: Isle of Wight

Bericht door Gerben tB »

ben er 4 weken geweest, overigens zonder 4x4
Carrie

Bericht door Carrie »

Ja, ben ik geweest. Klein eiland, maar best mooi. (The Osborne House is indrukwekkend, maar dagvullend ----- lees: vermoeiend) Ben er toen met mijn klassieke Fiatje 500 geweest; werd toen in een hoekje van de veerboot gepropt, bij de fietsers.

Tevens woont er een vriend van me.

De veerboot was toen best prijzig, maar dan heb ik het over jaren terug. Maar wat is nou niet prijzig, overzees? Er heerst een zacht (zee)klimaat, heel aangenaam.

Carrie.
Ploertje

Bericht door Ploertje »

ja, lang geleden eens helemaal rond gelopen met rugzak in een week. best leuk, helemaal langs de kust. lekker vis eten. En voor het eerst whiskey gedronken (daarna niet meer gestopt haha). goed tegen de spierpijn en kou

Niks van het binnenland gezien overigens.

Irene
Marc-my-Words

Bericht door Marc-my-Words »

Ik ben er lang geleden eens omheen gefietst, met een grote boog dan. De Engelse zuidkust vond ik toentertijd al meer dan druk genoeg, en dat zal tegenwoordig niet beter geworden zijn. Toch waren er toen nog wel een paar echt landelijke momenten: o.a. de overtocht over een van de zee-armen met een net iets groter dan een roeiboot bootje (na een nadere Google-inspectie was dat waarschijnlijk Hamble - Warsash).
Verder ben ik wat allergisch voor de mix van vriendelijke bemoeizucht en "my-house-is-my-castle" waarbij vooral dat laatste soms omslaat in kijk uit dit is van mij (en nog net niet "trespassers will be shot&quot, krijg eigenlijk altijd een Faulty Towels gevoel daar op het grote eiland -- de vriendelijk linkende vraag "are you lost" betekent niet zelden "get lost".
Opvallend was dat bij de aanloop van deze grote boog: door Frankrijk dus, het slapen in de boerenschuur etc. veel makkelijker was als toen in de oversteek Cherbourg Weymouth gewaagd had ... 't zal wel aan mij liggen, zowel het een als het ander.

Marc
Plaats reactie