Hallo
Wie woont er in de buurt van Kampen en heeft verstand van versnellingsbakken.
Heb een bak die vervangen moet worden, heb inmiddels ook een andere bak die er onder geplaatst moet worden.
Toch ben ik niet helemaal zeker dat de bak die ik nu heb ook inderdaad er onder geplaats kan worden.
Bij de oude bak zit er een as aan de rechterkant naar de hulpkoppelingscylinder en die ik er onder wil hebben zit het aan de linkerkant.
Wie kan inidien mogelijk even komen kijken of de bak inderdaad zonder te veel aanpassingen geplaatst kan worden?
Het gaat om een 109 ex defensie bj 72
mvg
versnellingsbak
-
ToyRoverlander
Re: versnellingsbak
Ze te horen heb je zelf een SII bak (met de koppelingcylinder rechts van de bak met een stangetjes systeem) en diegene die je eronder wilt bouwen van een SIII met een koppeling cylindre die rechtstreeks aan het koppelingshuis vastgebout wordt.
Als het goed is, maar dat weet ik niet helemaal zeker, kan het koppelingshuis overgezet worden, en volgens mij moet dan ook dat stuk bij de prise-as overgezet worden en dan zou het wel moeten kunnen.
Wellicht dat iemand anders nog wat meer licht op kan werpen.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
- Toy-Rover, '65 Series IIa 112" 4deurs softtop
3B 3.4 diesel, H41 4bak, HDJ80 assen, dual E-locked, SOA, 48" voorveren, 5125series 14" Bilsteins rondom, 4:1 Orion tussenbak, 63" chevy achterveren, custom tank, Mitsu TD04L-13T turbo, Saab intercooler, Hellfire Fabworks High-steer, rolbeugel, Crow 4point harnesses. Alu radiator, 2x 24V Spal fans, OBA...En nog wat klein spul....
Rijdend en al! nu nog geluidsisolatie om het zaakje wat stiller te krijgen..
Als het goed is, maar dat weet ik niet helemaal zeker, kan het koppelingshuis overgezet worden, en volgens mij moet dan ook dat stuk bij de prise-as overgezet worden en dan zou het wel moeten kunnen.
Wellicht dat iemand anders nog wat meer licht op kan werpen.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
- Toy-Rover, '65 Series IIa 112" 4deurs softtop
3B 3.4 diesel, H41 4bak, HDJ80 assen, dual E-locked, SOA, 48" voorveren, 5125series 14" Bilsteins rondom, 4:1 Orion tussenbak, 63" chevy achterveren, custom tank, Mitsu TD04L-13T turbo, Saab intercooler, Hellfire Fabworks High-steer, rolbeugel, Crow 4point harnesses. Alu radiator, 2x 24V Spal fans, OBA...En nog wat klein spul....
Rijdend en al! nu nog geluidsisolatie om het zaakje wat stiller te krijgen..
-
Ben
Re: versnellingsbak
Ik heb nog even gekeken, het koppelingshuis kan niet overgezet worden, maar als ik de remleiding verplaats, dan moet het ook op de linkerkant passen volgens mij.