en nog een 110 op kenteken

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
klaaskoets

en nog een 110 op kenteken

Bericht door klaaskoets »

Ook ik heb gisteren het briefje van de RDW binnengekregen.
LPH heb ik als letters, 3500kg mag ik trekken en als we nog 4 kinderen er bij krijgen is dat geen enkel probleem, want we mogen er met 9 mensen in.
Nog even wachten tot december 2011 dan is hij echt belasting vrij, tegen die tijd ben ik hopelijk wel een keer klaar met mijn distributieriem.

Gr. Klaas
Jurriaan

Re: en nog een 110 op kenteken

Bericht door Jurriaan »

Gefeliciteerd! Is die 12-2011 op kenteken of de bouwdatum?

Toch opvallend dat ze die zitplaatsen weer registreren op het kenteken. Dat hebben ze zo'n jaar niet gedaan. Blijkt nu weer terug te zijn....

Jurriaan.

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 04/06/2010 12:11 door Jurriaan.
klaaskoets

Hoi, de auto is van december 1986, het is dus echt de laatste belastingvrije.
Ik heb hem uit Italie gehaald, bij het RDW tikken ze gewoon het chassisnummer in en aangezien het een auto van binnen de EU is, rollen alle gegevens zo op het beeldscherm, dus inclusief trekgewicht en zitplaatsen.

Gr. Klaas
pp!

Bericht door pp! »

Jurriaan bedoelt wanneer gebouwd
stuur een brief naar Eric Pagan en je bent eerder verlost van de wegenbelasting
Roel

Bericht door Roel »

klaas heb jij ook daadwerkelijk zoveel zitplaatsen , op mijn kentekenbewijs staan maar 5 zitplaatsen vermeld
en zoveel zitplaatsen zaten er op het moment van invoer ook in de 110

grtz
Joop Hubers

Bericht door Joop Hubers »

Hardstikke mooi. Ik heb me er nooit druk om gemaakt maar twee jaar geleden heb ik maar zes zitplaatsen op het kenteken gekregen. Er zaten wel alle stoelen en banken in de One-ten en op het Engelse kenteken staat niets vermeld over de zitplaatsen. Is dit ambtelijke willekeur of zou hier een reden voor zijn?

Joop
klaaskoets

PP, wanneer gebouwd weet ik niet, hoe kom je daar achter??? en wie is Eric Pagan??

Roel, ja ik heb voor 3 stoeltjes, een achterbank en 2 dwarsbankjes.

Joop, ik heb geen idee of dit willekeur is, bij mijn auto rolde die gegevens zo uit de computer van de RDW.

Gr. Klaas
pp!

Bericht door pp! »

klikkk
klikkerdeklik
Plaats reactie