Bonkend geluid bij 110
-
Tinus 110
Bonkend geluid bij 110
Vandaag met de 110 naar m'n werk gegaan - heen en terug 280km, altijd leuk!
Toen ik wilde testen hoe snel SnoWhite met de 'nieuwe' 200 Tdi kon viel me op dat bij het op de klok aantippen van de snelheid 110 (...), wat vlg de gps ongeveer 120 is, er een ver klinkend bonkend geluid (2x) in het motorcompartiment hoorbaar is. Het klonk alsof iemand op een lege oliedrum in de verte slaat (of als je zo'n lego-bouwbord van vroeger heen en weer wappert ). Gebeurde in lichtere mate ook bij iets lagere snelheid, gebeurt 1 of 2 keer en is dan afgelopen.
Iemand enig idee waar dit aan kan liggen.
(en helemaal mee eens, 120 is niet de beste snelheid - rijdt veel mooier rond de 95 maar even leuk testje. Top trouwens maar niet verder uitgeprobeerd)
Toen ik wilde testen hoe snel SnoWhite met de 'nieuwe' 200 Tdi kon viel me op dat bij het op de klok aantippen van de snelheid 110 (...), wat vlg de gps ongeveer 120 is, er een ver klinkend bonkend geluid (2x) in het motorcompartiment hoorbaar is. Het klonk alsof iemand op een lege oliedrum in de verte slaat (of als je zo'n lego-bouwbord van vroeger heen en weer wappert ). Gebeurde in lichtere mate ook bij iets lagere snelheid, gebeurt 1 of 2 keer en is dan afgelopen.
Iemand enig idee waar dit aan kan liggen.
(en helemaal mee eens, 120 is niet de beste snelheid - rijdt veel mooier rond de 95 maar even leuk testje. Top trouwens maar niet verder uitgeprobeerd)
-
Jurriaan
Re: Bonkend geluid bij 110
Tinus 110 Schreef:
-------------------------------------------------------
> Vandaag met de 110 naar m'n werk gegaan - heen en
> terug 280km, altijd leuk!
>
Betrapt. Op de A1
Valt wel op zo'n 110 met rode lier voorop
Jurriaan.
-------------------------------------------------------
> Vandaag met de 110 naar m'n werk gegaan - heen en
> terug 280km, altijd leuk!
>
Betrapt. Op de A1
Valt wel op zo'n 110 met rode lier voorop
Jurriaan.
-
bowy
Eerlijk gezegd geen idee wat dat kan zijn, op afstand luisteren is niet mijn sterkste punt
Maarre leuk he met de 110 naar het werk, krijg je ook leuke reacties mee lijkt me, helemaal op jou werk
Ik moet binnenkort ook maar even de topsnelheid testen, (van mijn 110 weet ik het al 138 echte km's) maar dan van mijn nieuwe auto die via jou werk word geleverd, (poolauto dus mocht niet kiezen ) 123D coupé in alpin wit , zal dus wel niet in Nederland worden
1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 03/06/2010 11:59 door bowy.
Maarre leuk he met de 110 naar het werk, krijg je ook leuke reacties mee lijkt me, helemaal op jou werk
Ik moet binnenkort ook maar even de topsnelheid testen, (van mijn 110 weet ik het al 138 echte km's) maar dan van mijn nieuwe auto die via jou werk word geleverd, (poolauto dus mocht niet kiezen ) 123D coupé in alpin wit , zal dus wel niet in Nederland worden
1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 03/06/2010 11:59 door bowy.
-
Jurriaan
Yum, da's een fijne Bowy! Schijnt een heerlijk dieseltje te zijn, zeker in combinatie met zo'n 123d Coupe.
Jurriaan.
Jurriaan.
-
Tinus 110
@ Bowy - iedereen vond hem cool. kon nog net op tijd voor de parkeergarage stoppen - snoWhite was te hoog... stond dus moor voor de hoofdingang geparkeerd . ik hou je wel in de gaten met je nieuwe Beamer via de interne-rapportage ... CO2, brandstofverbruik, bandenslijtage ... die A30 ist so schön, und leer! Have fun.
@ Juriaan - waar zag je me (ochtend / avond?) , was namelijk redelijk rookgordijn aan het trekken tussen Apeldoorn > Hengelo
1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 03/06/2010 13:51 door Tinus 110.
@ Juriaan - waar zag je me (ochtend / avond?) , was namelijk redelijk rookgordijn aan het trekken tussen Apeldoorn > Hengelo
1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 03/06/2010 13:51 door Tinus 110.
-
Jurriaan
Ochtend, van Hengelo richting Apeldoorn op de A1. Zag er tegemoedkomend niet uit als een rookgordijn, en ook niet als snelheidsduivel Volgens mij reed je zelfs nog netjes op de rechterbaan
Jurriaan.
Jurriaan.