Nawoordje Mike Sander demo

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
Puffino

Nawoordje Mike Sander demo

Bericht door Puffino »

Zo, dat was leuk hoor, om zo een enthousiaste club mensen een korte demo te mogen geven! Mooi publiek, gelukkig scherp in de vragen, want discussie leidt altijd tot verbetering!

Een nawoordje nog wel op zijn plek: ik had een opmerking gemaakt over de garage in Alphen a/d Rijn waar je een Dinitrol behandeling kon laten uitvoeren. Ik vond die kosten veels te hoog en gaf er een kort rekenoverzichtje bij. Ik werd na mijn praatje er op attent gemaakt dat het allemaal zo erg niet was als ik deed voorkomen.

De eerste behandeling betaal je deen groot bedrag (zeg 1500 euro) en later zou het bij gratis inspecties blijven, en bij het vinden van een plek die dan nabehandeld moet worden kan dat al dan niet tegen betaling, dat weet ik niet precies, worden hersteld. Maar de 1500 euro betaal je dus NIET PER KEER.

Dat scheelt nog al een flesje op een borrel, zeg maar. Daarmee wordt het een stuk zinvoller en haalbaarder behandeling, van een in mijn ogen OOK goed product.

Hoe goed het uit de test van Autobild kwam, dat weet ik niet uit mijn hoofd, mij staat daar geen negatieve uitschieter van bij in elk geval.

Nogmaals, ik houd van het product van Mike Sander, en waarom? Omdat je er nou eenmaal eentje moet kiezen en dan kies ik maar diegene die het beste uit een ogenschijnlijk goede test komt. En dan ga ik daar ook voor. Nog veel belangrijker is in elk geval OM te kiezen en een goed product te kiezen, en vooral niet te lang te wachten. Maak een keuze en ga er voor. En oja, het niet erg commerciele gevoel dat de leverancier uitstraalt, maakt me ook blij.

Groet, tot ziens,

Sander Lelieveld

Snorkel, een 200tdi Symphonie op 24V

Snorkel.Runde.NL
Lucas van Lierop

Re: Nawoordje Mike Sander demo

Bericht door Lucas van Lierop »

Goed verhaal, bedankt voor je demo en heldere motivatie van jouw keuze!

Groet
Lucas
Plaats reactie