Wie kan me vertellen waarom een zf bak van een 3.9 RRC, niet achter een 300 TDI zou passen die orgineel geleverd is met een automaat.
Is dit onmogelijk? is dit gewoon aan te passen? of........
Gr Rangie110
Land Rover One-Ten stawag 300TDI automaat 1983 'Last dime'
Suzuki DL650 V-Strom ABS 2007
Citroën C4 HDI 16v 2007
"per aspera ad astra"
ZF bak achter 300 TDI
-
bowy
Re: ZF bak achter 300 TDI
Past wel maar dan schakelt hij op wat ongelukkige momenten op en af. Daarnaast wat problemen met de bellhousing en converters etc. maar dat is wel te vinden.
Gr Bowy
Gr Bowy
-
Rangie110 'Last Dime'
Re: ZF bak achter 300 TDI
koppelomvormer en bellhouse heb ik van de tdi, sterker nog, heb een complete tdi automaatbak
Ben alleen benieuwd over het hoe wat en waarom.
heb straks natuurlijk een erg goede V8 auto bak als reserve op de plank liggen.
Gr Rangie110
Land Rover One-Ten stawag 300TDI automaat 1983 'Last dime'
Suzuki DL650 V-Strom ABS 2007
Citroën C4 HDI 16v 2007
"per aspera ad astra"
Ben alleen benieuwd over het hoe wat en waarom.
heb straks natuurlijk een erg goede V8 auto bak als reserve op de plank liggen.
Gr Rangie110
Land Rover One-Ten stawag 300TDI automaat 1983 'Last dime'
Suzuki DL650 V-Strom ABS 2007
Citroën C4 HDI 16v 2007
"per aspera ad astra"
-
bowy
Re: ZF bak achter 300 TDI
Aha, zal eens voor je informeren bij Ascroft als ik daar toch ben over een maandje.
Gr Bowy
Gr Bowy
-
Rangie110 'Last Dime'
Re: ZF bak achter 300 TDI
er zijn idd conversie kits te koop, maar deze zijn zonder koppelomvormer.
ben toch van mening dat deze noodzakelijk is, heb wel e.e.a gevonden over het aanpassen van de lock up
Gr Rangie110
Land Rover One-Ten stawag 300TDI automaat 1983 'Last dime'
Suzuki DL650 V-Strom ABS 2007
Citroën C4 HDI 16v 2007
"per aspera ad astra"
ben toch van mening dat deze noodzakelijk is, heb wel e.e.a gevonden over het aanpassen van de lock up
Gr Rangie110
Land Rover One-Ten stawag 300TDI automaat 1983 'Last dime'
Suzuki DL650 V-Strom ABS 2007
Citroën C4 HDI 16v 2007
"per aspera ad astra"