Voor mijn 101 ambu heb ik nieuwe koni schokdempers.
Achter komen heavy track en voor komen heavy track verstelbare special "D".
Weten jullie hoe dat ik deze in moet stellen. Met de gebruiksaanwijzing alleen kom ik er niet uit.
(en ik weet ook nog niet hoe dat ik ze ga instellen, neef henk, jij had toch dezelfde op jouw grijze 101?)
Groet,
Jeroen
koni schokdempers stellen
-
neef Henk
Re: koni schokdempers stellen
Dit is eigenlijk een vraag voor het 101 forum
Maar ik weet niet meer wat ik voor merk had, die van mij hadden een draaiknop eraan zitten die 30 standen had. Gewoon beide op de lichtste stand zetten en gaan rijden. Niet goed? dan draai je ze wat zwaarder.
Groeten neef Henk
Maar ik weet niet meer wat ik voor merk had, die van mij hadden een draaiknop eraan zitten die 30 standen had. Gewoon beide op de lichtste stand zetten en gaan rijden. Niet goed? dan draai je ze wat zwaarder.
Groeten neef Henk
-
sjeroens
Volgens de gebruiksaanwijzing moet ik hem uittrekken en dan max 720gr draaien. en iets met een rubber doen maar dat snap ik niet.
Henk hoe strak had jij hem ongeveer staan? zacht/ halverwege/ strak? dan weet ik ongeveer mijn startpunt.
-het zijn de koni 822511-
Henk hoe strak had jij hem ongeveer staan? zacht/ halverwege/ strak? dan weet ik ongeveer mijn startpunt.
-het zijn de koni 822511-
-
neef Henk
Ik had ze altijd op de lichtste stand staan, alleen als ik een zware vracht had dan draaide ik ze 20 slagen terug. Maar zoals ik het begrijp heb je niet dezelfde dempers die ik had.
Groeten neef Henk
Groeten neef Henk
-
michel wagemans
Ik heb koni's gehad die ik helemaal moest uittrekken, het plastic schijfje verwijderen helemaal induwen en dan vergrendelde iets waardoor ik ze kon verstellen dan uittrekken en het schijfje er weer opklikken.
Beetje een gevoels kwestie maar met een stift en wat streepjes zetten kom je een heel eind om ze gelijk te krijgen.
succes
Michel
Beetje een gevoels kwestie maar met een stift en wat streepjes zetten kom je een heel eind om ze gelijk te krijgen.
succes
Michel