LT95 RRC uitbouwen
-
Paul
LT95 RRC uitbouwen
Het uitbouwen van de bak bij een RRC, is dit mogelijk via de onderzijde van de auto (motorblok ligt er al uit) of dient dit altijd te gaan via de binnenzijde (haynesboek). Het liefst doe ik het via de onderzijde.
-
Frank 110V8
Re: LT95 RRC uitbouwen
Ja hoor,
is een fluitje van een cent als je blok er al uit is. je moet wel wat bekleding losmaken om je poken en handrem los te maken. aandrijfassen los, crosmember los baksteunen los en dan heeel sterk zijn of creatief met krikken en motorbloktakels en dan heb je hem eruit.
Groet Frank
is een fluitje van een cent als je blok er al uit is. je moet wel wat bekleding losmaken om je poken en handrem los te maken. aandrijfassen los, crosmember los baksteunen los en dan heeel sterk zijn of creatief met krikken en motorbloktakels en dan heb je hem eruit.
Groet Frank
-
Bart van Dessel
Het makkelijkste via de onderkant op een brug en met hulp van heftruck (zoals ik doe bij een LT95) of een versnellingsbak krik (gebruik ik bij LT77 en LT230). Je hoeft niet veel los te maken, de 2 ophangbeugels, cardanassen en de bediening, misschien nog de dwarsbalk. Pas wel op want hij is enorm zwaar, echt niet normaal, daarom monteer ik ze liever niet meer.
Ga je 5 bak of automaat monteren?
gr, bart
Ga je 5 bak of automaat monteren?
gr, bart
-
Paul
Hoi Bart. Ik ga een andere LT95 met peilstok monteren. De bak die er nu inzit gaat af en toe lastig in zijn 2. Nu ik ook met de motor bezig ben (reviseren hoog compressieblok, oude was overleden, lager krukas los gegaan) en dese eruit is, is het verstandig meteen de bak te wisselen. Anders blijf je bezig. Bak schoonmaken en olie verversen en dan eronder.
-
sjeroens
Mijn lt95 weegt 112 kg incl overdrive, gewogen zonder olie.
sccs
sccs