vooras differentieel

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
WillemNoord

vooras differentieel

Bericht door WillemNoord »

Prikkers 3 vragen;

Na deze week al wat onverklaarbare geluiden te hebben gehoord was het na wat spelen in een kuil en een bergje vandaag (foto's zijn gemaakt. Kun jij die hier plaatsen Niels?) afgelopen met de pret en kreeg ik hem af en toe niet meer in de versneling zonder dat hij (SIII LW mil ) blokkeerde. Conclusie de vooras differentieel heeft het denk ik begeven. Nadat ik de plaat van de as heb gehaald zodat de voorwielen niet meer worden aangedreven was ik er van af. We hebben ook nog even de check gedaan om de voorwielen op te tillen. Soms draaide de andere wiel wel en soms niet. Kortom mijn vooras differentieel heeft he begeven. Vraag klopt dit en zoja is een Mil (engels) gelijk aan dat van een SIII?

Vraag 2 wat is handig alleen het differentieel vervangen of heeft iemand een ander idee.

Een nieuw differentieel bestellen en heb je daar nog veel kwaliteiten in of past een gebruikte ook?

hoor graag van jullie

groet
WillemNoord
bowy

Re: vooras differentieel

Bericht door bowy »

Gewoon een gebruikte op de kop tikken, monteren en gaan met die LW! Appeltje eitje!

Gr Bowy

ps alle diffs van 109 voor, 88's & LW's voor en achter zijn in principe uitwisselbaar (behalve belgische die zijn LS maar zie je heel weinig)
WillemNoord

Bericht door WillemNoord »

heb als iets geplaatst.
vossehoff

Bericht door vossehoff »

Je hebt ook al antwoord zie ik.

Als je een paar extra handen nodig hebt bel je maar.

gr Niels
Plaats reactie