Waar bedrijven in Zuid Limburg

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
Pamela

Waar bedrijven in Zuid Limburg

Bericht door Pamela »

In Brabant had ik enkele adresjes waar ik terecht kon en ik ook vertrouwde dat het goed kwam, nu ik naar Zuid Limburg verhuisd ben weet ik deze nog niet te vinden.

Als ik op de site van blubberweb kijk kom ik 2 bedrijven hier tegen, 1 is mij echt veel te duur, de ander doet volgens mij alleen verkoop en geen reparaties o.i.d.

Wie kan me een beetje op weg helpen, als je het niet op het prikbord wil zetten (wegens reclame of welke andere reden dan ook) stuur me dan een persoonlijk berichtje s.v.p.

Alvast bedankt mensen !!

"Pamela"
Series III '88 - 1980 -LHD

&

"Crocky"
Defender 110 200TDI - 1983 - RHD

(Zuid Limburg)

"Leef vandaag alsof deze dag de laatste zou zijn...... "
[www.scoutinglaros.nl]
laro

Re: Waar bedrijven in Zuid Limburg

Bericht door laro »

Hallo, Janssen laro parts zit nu ook in Maasmechelen, weet alleen zijn adres niet.
Pamela

Bericht door Pamela »

Volgens Jansen zelf zitten ze daar nog niet echt?! Zouden eigenlijk 1 maart van start gegaan morgen zijn masr blijken beste man (telefonisch) niet meer te pakken te krijgen......
plaetje

Bericht door plaetje »

wat zoek je reparatie of onderdelen.

plaetje
een leven, leef het
Pamela

Bericht door Pamela »

Reparatie en misschien wel eens onderdelem maar heb ik nu ook een berg in de uk besteld dus minder noodzakelijl

"Pamela"
Series III '88 - 1980 -LHD

&

"Crocky"
Defender 110 200TDI - 1983 - RHD

(Zuid Limburg)

"Leef vandaag alsof deze dag de laatste zou zijn...... "
[www.scoutinglaros.nl]
Larosaurus

Bericht door Larosaurus »

In eckelrade zit iemand die landrovers onderhoud. Vlak in de buurt van de kerk, ik heb er geen ervaring mee. Voor wat betreft Janssen in maasmechelen, zit er idd aan te komen, maar de eerste contacten met (ik neem aan nieuwe eigenaar) verlopen nog al lomp, ben dus benieuwd. LPI in landen is op een uurtje rijden, en in maastricht kun je bij de locale landrover dealer ook terecht, alleen hebben die niks op vooraad. LRseries.com is meestal de snelste en de goedkoopste.
plaetje

Bericht door plaetje »

Reparatie's ook bij 4x4 valkenburg en info bij Houben in Heerlen.
Ga maar naar de larodag in Aken daar zijn meer Limburgers

plaetje
een leven,leef het
luc.b

Bericht door luc.b »

Hoi,

Helaas , er is niet echt een goed adres hier in het zuiden, 4x4 service zijn wel vaklui maar echt razend duur, zefde geld uiteraard voor de Uiver en over hun vakmanschap valt te twisten.
Dus dat word gewoon lekker zelf sleutelen, ik bestel eigenlijk alle onderdelen in engeland voor de S3 de 1985 200tdi en de td5 .
Je bent uiteraard ook hier welkom.

Suc6

Vriendelijke groet

Luc

def 90 TD5
Laro 110 200TDI
Laro 88 2.25b

[www.finaldrive.nl]
Andrew Colville

Bericht door Andrew Colville »

Ik zit in Weert, Bart van D in meijel beiden Rangerover/ discovery maar ook defender en af en toe series modellen.

Ik doe hoofdzakelijk onderhoud en Bart meer onderdelen.

Groetjes Andrew

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 15/04/2010 02:46 door Andrew Colville.
Plaats reactie