Kan ik disco 1 assen onder mijn 110 1987 maken?
Wil misschien rhd , lhd maken.
Kan ik de vooras hiervoor gebruiken.
Enuh , nu ik toch aan het vragen ben.
Een 200tdi met lt77(s) , compleet uit die disco , past die onder de 110 of moet ik de originele bellhouse gebruiken.
Heb hier allemaal nog geen kaas van gegeten.
Na 14 jaar series toch maar eens defender geprobeert.
past dit?
-
westfries
Re: past dit?
Net even nagevraagt bij een maat van me in de UK
Hij zecht (zoals altijd ) all nlandrovers are mekano doxes
Niet dat je er veel aan hebt hij bouwde wel een 6x6 en is bezich met een 300tdi foreward contol
Hij zecht (zoals altijd ) all nlandrovers are mekano doxes
Niet dat je er veel aan hebt hij bouwde wel een 6x6 en is bezich met een 300tdi foreward contol
-
Joost Nouwen
Die maat van jou heeft dezelfde gedachtengang als mij wat dat betreft maar hoop dat iemand het wiel voor me heeft uitgevonden.
Ik heb te veel opties en te weinig wat mag , belgische wagen , anders had ik gewoon een gratis nissanblok er in gelepeld.
Blok moet laro zijn (is me gezegt , al heb ik een collega met een suzuki met renault blok?), en ik weet niet of ik aan de cilinderinhoud of het aantal cilinders mag kloten.
Maar goed het blijft een 2,5 liter op 4 pitten.
Ik heb wat ik heb , een erg goede 110 en een heel erg mooie en goede 200tdi met bak beide nog geen 190000 gelopen
Het is me allemaal net even te duur geweest en te goed anders had ik een 100 inch gebouwd , heb het bijna compleet , wel nog rhd.
Maar kan vrij goedkoop een setje krijgen om links te gaan als die disco-as past.
Ben nog aan het twijfelen of ik dit project aanhoud of te koop aanbiedt.
Ben met mijn 109 in Sclayn geweest en er is nu dus werk aan.
Komend weekend even een body off , tussen de andere werkzaamheden door.
Ik heb te veel opties en te weinig wat mag , belgische wagen , anders had ik gewoon een gratis nissanblok er in gelepeld.
Blok moet laro zijn (is me gezegt , al heb ik een collega met een suzuki met renault blok?), en ik weet niet of ik aan de cilinderinhoud of het aantal cilinders mag kloten.
Maar goed het blijft een 2,5 liter op 4 pitten.
Ik heb wat ik heb , een erg goede 110 en een heel erg mooie en goede 200tdi met bak beide nog geen 190000 gelopen
Het is me allemaal net even te duur geweest en te goed anders had ik een 100 inch gebouwd , heb het bijna compleet , wel nog rhd.
Maar kan vrij goedkoop een setje krijgen om links te gaan als die disco-as past.
Ben nog aan het twijfelen of ik dit project aanhoud of te koop aanbiedt.
Ben met mijn 109 in Sclayn geweest en er is nu dus werk aan.
Komend weekend even een body off , tussen de andere werkzaamheden door.
-
laro13
Ik heb wel eens ergens gehoord/gelezen dat de assen van een disco, qua max toelaatbaar gewicht niet goed gekeurd zijn voor een 110, maar het past wel.
succes,
Jasper
succes,
Jasper