kachelkraan
-
Hans 109V8
kachelkraan
Vraag,
de kachelkraan van een stage one is zeldzaam en als je er 1 vind stervens duur.
Mijn vraag is....kan dat niet anders? is bestwel simpel dat ding,
toevoer, afvoer en in de kraan een schuifje zodat het hete water of direct naar de verwarmings unit gaat of gelijk weer terug.
Dus een andere "kraan" 1-tje met het zelfde principe, een beugeltje is zo gemaakt!
Ben benieuwt
Groet
Hans
109V8
Hans
de kachelkraan van een stage one is zeldzaam en als je er 1 vind stervens duur.
Mijn vraag is....kan dat niet anders? is bestwel simpel dat ding,
toevoer, afvoer en in de kraan een schuifje zodat het hete water of direct naar de verwarmings unit gaat of gelijk weer terug.
Dus een andere "kraan" 1-tje met het zelfde principe, een beugeltje is zo gemaakt!
Ben benieuwt
Groet
Hans
109V8
Hans
-
Dennis101
Re: kachelkraan
In feite volstaat een 3-weg kraan, zolang deze bestand is tegen het medium en de temperaturen en de doorlaat voldoende is.
Het belangrijkste is dat de kraan nooit in beide takken tegelijk afsluit, vandaar de 3-weg kraan.
Dennis B
Het belangrijkste is dat de kraan nooit in beide takken tegelijk afsluit, vandaar de 3-weg kraan.
Dennis B
-
88+48
Nou, ik heb er volgens mij nog één liggen, ergens onder in een la. Als je er 1 zoekt, moet je het maar laten weten, dan zal ik hem opzoeken. Groeten, Teun
-
Hans
Hoi Teun,
dat zou heel mooi zijn zeg!!
Zou je willen kijken?
alvast bedankt
groet
Hans 109v8
dat zou heel mooi zijn zeg!!
Zou je willen kijken?
alvast bedankt
groet
Hans 109v8
-
Gerard E.
Is een kachelkraan uit een andere auto ook te gebruiken of moet je dan zo'n kraan met een t-stuk verbinden?
-
Hans 109V8
De originele kraan heeft " gewoon" slang aansluitingen, 1 toevoer, 1 toevoer verwarming, retour vewarming en retour waterpomp. dus redelijk simpel. Het is net wat Dennis schrijft, met een driewegklep kom je een eind!
Groet
Hans
109V8
Hans
Groet
Hans
109V8
Hans
-
88+48
Dag Hans.
Inderdaad, heel lang geleden heb ik een stage 1 voor onderdelen gtebruikt. Daar heb ik de kraan nog van. Voor €25 is die te koop. Groeten Teun
Inderdaad, heel lang geleden heb ik een stage 1 voor onderdelen gtebruikt. Daar heb ik de kraan nog van. Voor €25 is die te koop. Groeten Teun
-
Hans 109V8
Hoi Teun,
is het al zo lang gelden dan....valt tochwel mee
Wat rij je nu dan? Pepper ook verkocht?
Als hij oke/lekdicht is......graag!!!!!
Regel de temp nu met uit en aan zetten van de ventilator dus zou mooi zijn!
Groet
Hans
ps. heb je nog veel andere onderdelen van de stage one?
is het al zo lang gelden dan....valt tochwel mee
Wat rij je nu dan? Pepper ook verkocht?
Als hij oke/lekdicht is......graag!!!!!
Regel de temp nu met uit en aan zetten van de ventilator dus zou mooi zijn!
Groet
Hans
ps. heb je nog veel andere onderdelen van de stage one?
-
Gerard E.
Hoi Hans,
Ik kan het niet helemaal helder krijgen,volgens mij zou je dan vier aansluitingen op je kraan moeten hebben?
Zoiets als een Fiat Ducato of Ford verschillende type's?
Ik heb een standaard kraan gekregen van iemand inlaat,uitlaat maar daar kan ik dus niets mee?
Groet Gerard.
Ik kan het niet helemaal helder krijgen,volgens mij zou je dan vier aansluitingen op je kraan moeten hebben?
Zoiets als een Fiat Ducato of Ford verschillende type's?
Ik heb een standaard kraan gekregen van iemand inlaat,uitlaat maar daar kan ik dus niets mee?
Groet Gerard.