fan verwijderen
-
liberty1970
fan verwijderen
hoi,
we zijn bezig om de fan van een rrc 3.5 efi met airco te verwijderen maar we krijgen dit niet voor elkaar,we hebben alles los en de riemen er tussen uit maar de fan blijft op de as zitten, iemand tips?
gr. bertil
we zijn bezig om de fan van een rrc 3.5 efi met airco te verwijderen maar we krijgen dit niet voor elkaar,we hebben alles los en de riemen er tussen uit maar de fan blijft op de as zitten, iemand tips?
gr. bertil
-
liberty1970
Re: fan verwijderen
hoi,
ik kan t moeilijk uitleggen maar er zit voor de fan een zilverkleurig rond ding dat de fan tegen houdt met een soort bimetaaltje erop en die moet er op een of andere manier af, we hebben al diverse manuals erbij gehad
gr
ik kan t moeilijk uitleggen maar er zit voor de fan een zilverkleurig rond ding dat de fan tegen houdt met een soort bimetaaltje erop en die moet er op een of andere manier af, we hebben al diverse manuals erbij gehad
gr
-
Frans Bonnes
Dat ding is onderdeel van de fan en kan er pas af als het geheel verwijderd is.
De fan zit waarschijlijk met een moer vast Die zit de achterkant van de fan, tussen de fan en het blok in. En is een deel van de fan.
Met een dunne steeksleutel zou hij los te draaien moeten zijn.
Let er wel op dat hij rechtsom los moet.
fb
De fan zit waarschijlijk met een moer vast Die zit de achterkant van de fan, tussen de fan en het blok in. En is een deel van de fan.
Met een dunne steeksleutel zou hij los te draaien moeten zijn.
Let er wel op dat hij rechtsom los moet.
fb
-
Frans Bonnes
Nog even voor de duidelijkheid.
Het is die ene centrale moer in het midden.
fb
Het is die ene centrale moer in het midden.
fb
-
liberty1970
hoi bart,
het is niet voor mijn range, ik help peter een beetje met zn range.
peter heeft een hersen infarct gehad en weet veel dingen niet meer precies dus vraag ik t hier af en toe.
tot zaterdag, als t droog blijft
het is niet voor mijn range, ik help peter een beetje met zn range.
peter heeft een hersen infarct gehad en weet veel dingen niet meer precies dus vraag ik t hier af en toe.
tot zaterdag, als t droog blijft