Goedemorgen,
Ik wil tijdens de restauratie van mijn 110 de auto voorzien van wat extra metertjes.
standaard zit op de 300tdi alleen een oliedruk en watertemp meter.
Wat is beter/logischer, oliedruk of olie temperatuur meten?
Zijn er combi sensoren voor in het gat waar nu de oliedruk meter zit?
En dan voor een zf automaat, is daar ergens een sensor in te zetten? of zou je deze dan tussen de slang naar de koeler moeten maken?
En tot slot, wat zijn de normale druk en temperatuur waarden van een 300tdi en een automaatbak?
Alvast bedankt voor jullie info.
Sam R
Eindhoven
Defender 110, november '86: (restauratie project)
Metertjes
-
Jurriaan
Re: Metertjes
Kijk eens bij deze, daar zijn er een aantal te combineren:
[www.madman.co.za]
Wat meer in de buurt is D&G Tuning dealer van die dingen.
Jurriaan.
[www.madman.co.za]
Wat meer in de buurt is D&G Tuning dealer van die dingen.
Jurriaan.
-
D&G
Re: Metertjes
Hou ons erbuiten!
Debbie & Gerard
90" 200tdi 1985 "Jeremy"
88" 2 liter Series 1 1958
BLRC Website
BLRC Facebook pagina
Zo langzaam als het kan, zo snel als het moet.
Debbie & Gerard
90" 200tdi 1985 "Jeremy"
88" 2 liter Series 1 1958
BLRC Website
BLRC Facebook pagina
Zo langzaam als het kan, zo snel als het moet.