Afstelhulp V8 carbs omgeving Breda gevraagd

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
Geert Oude Luttighuis

Afstelhulp V8 carbs omgeving Breda gevraagd

Bericht door Geert Oude Luttighuis »

Hallo!

Vandaag ga ik mijn RRC naar Breda halen, om komende week de auto voor te kunnen schotelen aan de RDW...
Is er iemand in de omgeving van Breda kundig en bereid om (liefst komende week een avond) voor/met mij de motor/carburateurs (en evt de ontsteking) goed af te stellen? Ik heb de beschikking een overdekte ruimte...

Mijn dank is uitermate groot en zal zich toch op z'n minst uiten in een kratje-naar-keuze en vergoeding van eventuele onkosten.

Groet, Geert
sjeroens

Re: Afstelhulp V8 carbs omgeving Breda gevraagd

Bericht door sjeroens »

Ontsteking kan ik wel afstellen. Woon in terheijden en heb tot en met dinsdag vrij.
Carburateurs Synchroniseren heb ik nog nooit geprobeert maar met een handboek komen we er wel uit.
stuur ff een pb.
Jeroen
Geert Oude Luttighuis

Superaanbod, maar ik heb begrepen dat je voor het afstellen van de carbs wel speciaal gereedschap nodig hebt, dus of het ons zomaar lukt aan de hand van het werkplaatshandboek? :s
sjeroens

Bericht door sjeroens »

Wat zijn precies de symptonen en waarom denk je dat ze afgesteld moeten worden?
je kunt ook naar 4x4 Zuid Landrovers in de aardenhoek gaan. zijn aardige jongens.
Jeroen
disco1992

Bericht door disco1992 »

hoi geert en jeroen,

als het niet lukt bel je even mario de wit in zevenbergen.
gespecialiceerd in range rover classic v8 !!!
ik ben daar een zeer te vreden klant.

even kijken op www.yo-parts.nl

succes
disco1992
Geert Oude Luttighuis

Mmmm, misschien in ieder geval een mooi adres voor m'n APK-tjes straks?! Ik laat het even afhangen van wat de LPG-ombouw vereist. Als-ie de carbs vooraf perfect afgesteld wil hebben zorg ik daarvoor, maar mogelijk dat hij zelf kan/wil afstellen, aangezien hij dat voor het gas wss toch ook moet doen?!
Plaats reactie