Hoi,
Ik ben een 200tdi motor aan het gereed maken voor een conversie in een one-ten. Nu ga ik ook de distributieriem en spanrol ed vervangen.
Nu kan ik hele dure originele kopen of een riem van paddock. De riem is dan van Dayco, waar de spanners van zijn weet ik niet.
Heeft iemand ervanring met laatstgenoemde, of weet iemand een adres waar je tegen een redelijke prijs originel kan kopen?
Alvast bedankt,
Richard Werkman
Dayco distributieriem
-
Bart van Dessel
Re: Dayco distributieriem
Met de Dayco en rollen van Paddock heb ik toch nu toe goede ervaringen, stuk of 20 setjes tot nu toe gemonteerd denk ik. Zou wel direct nieuwe waterpomp monteren,
gr, bart
gr, bart
-
plaetje
voor de 14j motor wordt de dayco voorgeschreven en die zijn het goedkoopst (voor mijn motor) bij lrserrie.uk
dus het zijn goede riemen
plaetje
dus het zijn goede riemen
plaetje
-
110
Dayco is OEM (originele Land Rover riem is een Dayco met een Land Rover opdruk).
Ik heb recent een spanrol, die bij Paddock vandaan kwam, moeten vervangen vanwege de afgrijselijke herrie die deze gaf (na 10 000 Km.).
Succes
Ik heb recent een spanrol, die bij Paddock vandaan kwam, moeten vervangen vanwege de afgrijselijke herrie die deze gaf (na 10 000 Km.).
Succes