Beste prikkers,
Waar kan ik het beste shoppen voor een goede LT-77 versnellingsbak? Is Vis in Nederland een van de weinige?
Alvast bedankt voor jullie reactie.
Groet,
Mark..
LT-77 versnellingsbak
-
Martin B.
Re: LT-77 versnellingsbak
In Nederland kun je op velerlei plekken terecht waaronder Vis, Budget Parts, etc. Maar door veel mensen wordt Ashcroft in Engeland als de standaard gezien.
[www.ashcroft-transmissions.co.uk]
Martin
[www.ashcroft-transmissions.co.uk]
Martin
-
88+48
Vorige maand heb ik een bak bij Ashcroft gekocht.Behoorlijk wat goedkoper dan een in Ned. De verzendkosten waren 60 pond ex VAT. Binnen 5 dagen werd hij thuisgebracht. Het wordt wel wat lastiger als je ook je oude versnellingsbak wilt inruilen, maar dat speelde bij mij niet. Inmiddels is alles gemonteerd en ik ben meer dan tevreden. Teun
-
Landstalker
Bedankt. Ik ga ook eens informeren bij Ashcroft. Is het uitwissellen goed te doen zonder brug? Hoelang duurt zo'n klus? Zijn er nog dingen waar ik rekening mee moet houden.
Ik ga natuurlijk ook de koppeling vervangen. Zijn er nog andere dingen die dan ook gedaan kan worden als de bak er eenmaal uit is? Tips welkom.
Alvast bedankt voor het meedenken.
Groet, Mark..
Ik ga natuurlijk ook de koppeling vervangen. Zijn er nog andere dingen die dan ook gedaan kan worden als de bak er eenmaal uit is? Tips welkom.
Alvast bedankt voor het meedenken.
Groet, Mark..
-
Jurriaan
Wisselen is best te doen. Is toevallig iemand op het LRCH forum die er naar vroeg, dus daar staat de uitleg. Op de laatste tandjes naar het garagebedrijf waar Ashcroft connecties mee heeft kan natuurlijk ook nog. Pak je er gelijk 2 dagen London bij.
Jurriaan.
Jurriaan.
-
Landstalker
Dat is mischien ook een goed idee!!
Heeft iemand dat al eens gedaan? Is mischien relatief voordelig vanwege de exchange van de kapotte bak.
Mark..
Heeft iemand dat al eens gedaan? Is mischien relatief voordelig vanwege de exchange van de kapotte bak.
Mark..