welke olie borg warner tussenbak
-
kroes50
welke olie borg warner tussenbak
Welke olie moet er in een borg warner tussenbak van een range rover classic van 1992?
Ik dacht zelf aan atf maar heb nog even Vis gebeld en die zeiden 80w 90 en heb dat er gisteren in gedaan. Nu ben ik een beetje aan het googlen en zie dat er atf in moet.
Kan iemand mij vertellen welke olie erin moet?
Mvg.
Pieter
Ik dacht zelf aan atf maar heb nog even Vis gebeld en die zeiden 80w 90 en heb dat er gisteren in gedaan. Nu ben ik een beetje aan het googlen en zie dat er atf in moet.
Kan iemand mij vertellen welke olie erin moet?
Mvg.
Pieter
-
Leendert
Re: welke olie borg warner tussenbak
Ik heb even in het werkplaats handboek gekeken, en daarin staat inderdaat ATF Dexron IID vloeistof
Dat is automaat olie
Groet Leendert
Dat is automaat olie
Groet Leendert
-
caikid
Hallo Pieter,
op de site van Kroon oil (http://www.kroon-oil.com/nl/)geven ze ook atf aan voor de tussenbak.
grt Marco
op de site van Kroon oil (http://www.kroon-oil.com/nl/)geven ze ook atf aan voor de tussenbak.
grt Marco
-
kroes50
Dan moet ik maar snel de 80w90 eruit halen.Kan het erg veel kwaad dat er nu 80w90 inzit?
Grt.
Grt.
-
caikid
Ik wet niet of het veel kwaad kan maar bij mij zat er ook 80w90 in dat ik mijn rrc uit 94 kocht.
Maar ik heb deze diccussie al vaker gehoord dus de meningen lopen nogal uiteen wat er nu in moet.
grt Marco
Maar ik heb deze diccussie al vaker gehoord dus de meningen lopen nogal uiteen wat er nu in moet.
grt Marco
-
Bart van Dessel
ATF!!!! Doe die 80W90 er maar snel vanaf want die is te dik voor de oliepomp van de Borg Warner tussenbak. Vindt het verbazend dat Vis je dit advies geeft.
gr, Bart
gr, Bart
-
kroes50
Hoi Bart,
Kijk dat is duidelijke taal,ja snap het zelf ook niet dat zij dit advies gaven, zal als ik nog eens twijfel jou maar bellen.
Iedereen in ieder geval bedankt voor de reacties.
Grt.
Pieter
Kijk dat is duidelijke taal,ja snap het zelf ook niet dat zij dit advies gaven, zal als ik nog eens twijfel jou maar bellen.
Iedereen in ieder geval bedankt voor de reacties.
Grt.
Pieter