disco radio uitbouwen: tooltje?

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
Robert ex-MoD 90 nu met disco

disco radio uitbouwen: tooltje?

Bericht door Robert ex-MoD 90 nu met disco »

Olah Lotgenoten,

Ik wil de standaard radio van mn disco er even uit hebben ivm aansluiten handsfree setje.
Volgens mij heb ik daar 2 speciale tooltjes voor nodig.

Heeft iemand wellicht een tekening van die tooltjes of een andere handige tip? Wellicht kan het ook met 2 oude voelermaatjes...

Ik hoor graag jullie handige ideeen!

TNX
Robert
Dennis101

Re: disco radio uitbouwen: tooltje?

Bericht door Dennis101 »

Bijna elke garage heeft een setje demontage gereedschap voor autoradio's liggen.

Dennis B
Henk Alblas

Bericht door Henk Alblas »

Hoi Robert,

ik heb de radio ook eens moeten uitbouwen, ik heb toen bij de LR dealer even de tooltjes mogen lenen en ik heb ze vervolgens van wat plaatmatiaal nagemaakt. Werkt perfect.
Rij bij me langs (Rotterdam), dan kun je ze gebruiken of natekenen en zelf na maken.
Mail me maar voor verder afspraak.
Henk A

Hi Henk,

Bedankt voor jouw bericht.

Ik ga eerst even kijken of de locale land rover dealer hier ook zo vriendelijk is zijn tooltje even uit te lenen.
Als dat niet gaat lukken dan neem ik contact met je op. Nu is het wel een eind omrijden naar Rotterdam maar wellicht kan je het tooltje ook op een kopieerapparaat leggen zodat ik een schetsje heb

Ik meld mij nog bij je.

Robert
Ruben Hummel

Bericht door Ruben Hummel »

Hoi Robert,

Welke radio betreft dit: Een Philips die een Land Rover logo toont? Ik heb ook zo een radio: elke hoek heeft een rond gaatje: in elk gaatje een pinnetje (schroevendraaien en / of inbus sleutel oid)

Succes,
Ruben

Hoi Ruben,

Tsja stom van me; er zijn meerdere types!
Ik heb een radio/cassette speler er in met een CD wisselaar. Radio geeft inderdaad de tekst Land Rover als je hem aanzet.
Aan de bovenkant zitten 2 horizontale gleuven waar het tooltje in moet.
Volgens mij zijn het platte stripjes maar vind het te link om er zo maar wat in te duwen....

Robert
Plaats reactie