4x4 vakanties & avontuurlijk kamperen
Op zondag 7 maart 2010 vindt voor de zesde maal de 4x4Vakantiebeurs plaats.
De locatie is het Experience Island in Loon op Zand. Een schitterende locatie die zich bij uitstek leent voor deze beurs.
Vakantiebeurs website
Voor de kids is er wederom de klimtoren onder deskundige begeleiding van de Dutch Survival Club. Nieuw is dat er dit jaar, als het weer het toelaat, een kano of waterfiets gehuurd kan worden om op het meer nog verder het vakantiegevoel te ervaren. Kom kijken bij de LRCH trial-competitie of rij mee met een echte Land Rover op de uitdagende offroad-track om het meer. De offroad-track is alleen toegankelijk voor Land Rovers
In 2009 bezochten ruim 1.500 bezoekers de 40 stands. De 4x4vakantiebeurs wordt georganiseerd door de Land Rover Club Holland maar is toegankelijk voor iedereen met een avontuurlijke instelling.
Zowel de toegang van 10:00 tot 16:00 uur, als het parkeren zijn gratis!
De vakantie begint al op 7 maart op Experience Island.
Wellicht tot ziens?
Hans Schoelink
See you op 7 maart!
Selfdrive4x4.com
1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 06/03/2010 11:26 door Hans Schoelink.
4x4 Vakantiebeurs 7 Maart a.s.
-
Lucas van Lierop
Re: 4x4 Vakantiebeurs 7 Maart a.s.
Wij zullen er morgen zijn met de Disco
Groet
Lucas
Groet
Lucas
-
Ko
Re: 4x4 Vakantie Portugal
Voor iedereen die de 4x4 vakantiebeurs gemist heeft...en een onvergetelijke trip met je landrover wil beleven, zoals ik vorig jaar, hier een goeie tip:
Jochem van de Quinta do Rio in het Noorden van Portugal. Mooi terrein, af en toe peentjes gezweet, liertjes kwamen ook weer goed van pas
en flink de mogelijkheden van mijn kar leren kennen! Kwam een heel eind met mijn fiat panda met grove bandjes, hahaha.
Heb net nog even een foto opgeduikeld. Staat ook op zijn site www.quintadorio.nl
Wie gaat, laat even wat weten, want ben voornemens dit jaar weer een weekje te gaan stuiteren.
Groetjes Ko
Jochem van de Quinta do Rio in het Noorden van Portugal. Mooi terrein, af en toe peentjes gezweet, liertjes kwamen ook weer goed van pas
Heb net nog even een foto opgeduikeld. Staat ook op zijn site www.quintadorio.nl
Wie gaat, laat even wat weten, want ben voornemens dit jaar weer een weekje te gaan stuiteren.
Groetjes Ko