HELP !!

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
gery

HELP !!

Bericht door gery »

wie weet de weerstandwaarde van de tankvlotter van een defender 90 12volt bj-'85

of waar kan ik achterhalen wat de waarde is ????

de mijne is stuk dus kan ik het niet meten en ik heb de waarde nodig om
een nieuwe te bestellen
Bram109

Re: HELP !!

Bericht door Bram109 »

Je valt in herhaling.

[landrover.startpagina.nl]

Bram.
Rene110V8

Bericht door Rene110V8 »

Volgens mij heb je keuze uit de volgende 3 smaken (afh. van chassisnr)

- PRC 4262
- PRC 5341
- PRC 8709

Er bestaat een mogelijkheid dat 1 of meerdere onderdeelnrs. ondertussen vervangen zijn door andere nummers maar dat kun je hier weer zien.

[www.lrseries.com]

Groeten Rene110V8

Landy: 26-02-1983 110 3.5L V8 LHD
Dougie: 19-09-1984 110 3.5L V8 RHD

[www.markelo4x4.tk]

[landrover110v8.fotopic.net]
gery

Bericht door gery »

O.k bedankt maar ik kan nog nergens vinden wat de weerstand waarde is
waar ze mee werken
Rene110V8

Bericht door Rene110V8 »

Om het juiste onderdeel te vervangen heb je een partnummer nodig en je chassisnummer met deze info kan je het goede onderdeel kopen/bestellen. Voor zover ik weet bestel je geen vlotter op weerstandswaarde. Als je de weerstandswaarde wil weten zul je eerst het goede type moeten bestellen.

Groeten Rene110V8
gery

Bericht door gery »

Dat begrijp ik maar ik heb een rvs tank en die is iets anders, ik had de oude vlotter
er in gezet een wat bij-gebogen maar dat gaat niet goed en die is nu ook stuk.
ik wil er een buis vlotter voor bestellen maar die zijn er in verschillende waarde's
vandaar.
Exfietser

Bericht door Exfietser »

Je neemt een potmeter (regelbare weerstand) en sluit die aan in plaats van de vlotter. Dan regel je die weerstand vanaf de nul stand (wijzer slaat maximaal uit) omhoog totdat de wijzer op nul staat. Dan meet je met een multimeter de weerstand en die waarde moet je dan hebben bij het bestellen van je vlotter.
Andere mogelijkheid is de orginele bij je meetinstrument behorende vlotter bestellen en die opmeten.
Ik heb niet dezelfde wagen en dus andere tankvlotters anders zou ik het even voor je opmeten. Nu heeft het geen zin.

Arnold.
gery

Bericht door gery »

O.k das opzich wel te proberen, had ik nog niet
aan gedacht, Bedankt !
Plaats reactie