Hallo landrover vrienden,
Kan iemand mij helpen, heb storing in mijn disco2 uit 2000
Zal even opsomen wat het niet meer doet;-centrale vergrendeling-richtingaanwijzers-achteruitverwarming-voorruitverwarming-wiswas(wel sproeien maar niet wissen)-verlichting automaathendel-kan de deurenook niet van binnen uit open maken-display versnellingsbak geeft alle leters door elkaar aan en kinppert.
Zo dat was de waslijst,heb alle zekeringen gecontroleerd,ook die onder de motorkap. Zekeringkast onder motorkap
uitelkaar gehaald,maar nix aan te zien. Het lijkt of er ergens een stroompje mist,maar ik weet het niet meer.
hoor graag reacties van jullie
al vast bedankt
alex
Storing Disco2,help
-
Aad Koene
Re: Storing Disco2,help
Alex,
controleer de zekeringen onder de motorkap en die onder het stuur.
Als alles weer normaal werkt en de automaatlampjes blijven knipperen en hij wil daardoor niet starten, dan is de electronische schakelaar van jou automaat defect.
Aad Koene
Serie 1 Pick Up, 1956 "Prikup"
Serie 2a Stawag, 1972 "Tinkerbell"
Forward Control 101 Ambu, 1977 "Knorretje"
Disco 1 Comm., 1990 "Chalky"
Leer van de fouten van een ander, je wordt nooit oud genoeg om ze allemaal zelf te maken.
Meer vragen is meer weten, meer weten is meer vragen
controleer de zekeringen onder de motorkap en die onder het stuur.
Als alles weer normaal werkt en de automaatlampjes blijven knipperen en hij wil daardoor niet starten, dan is de electronische schakelaar van jou automaat defect.
Aad Koene
Serie 1 Pick Up, 1956 "Prikup"
Serie 2a Stawag, 1972 "Tinkerbell"
Forward Control 101 Ambu, 1977 "Knorretje"
Disco 1 Comm., 1990 "Chalky"
Leer van de fouten van een ander, je wordt nooit oud genoeg om ze allemaal zelf te maken.
Meer vragen is meer weten, meer weten is meer vragen
-
alex
Thanks Aad, maar de auto doet het gewoon,kan er gewoon mee rijden
dus naar mijn idee komt het dan niet uit de automaatschakelaar vandaan
mvgr
je stadsgenoot
dus naar mijn idee komt het dan niet uit de automaatschakelaar vandaan
mvgr
je stadsgenoot
-
alex
gevonden!!!!!!
het bleek de zekering kast binnen te zijn,was helemaal gecoxideerd op printplaat.
andere kast gemonteerd,probleem op gelost
maar nu blijft kmstand knipperen,het schijnt zo te zijn dat kmstand in zekeringkast en
instrumentarium is op geslagen
het bleek de zekering kast binnen te zijn,was helemaal gecoxideerd op printplaat.
andere kast gemonteerd,probleem op gelost
maar nu blijft kmstand knipperen,het schijnt zo te zijn dat kmstand in zekeringkast en
instrumentarium is op geslagen