Heeft iemand een aansluit schema om electrische stoelen van een 91 range rover voque se in een '86 range rover 4 deurs te bouwen?En is dit makkelijk te doen?
Grt.
Pieter
Electrische stoelen RRC in een 86 bouwen
-
Bart van Dessel
Re: Electrische stoelen RRC in een 86 bouwen
Ik zou het eerder andersom doen, die electrische gaan vaak stuk. Maar als je het toch wilt doen dan staan er workshop manuals op het net die je kunt bekijken of downloaden. Effe Googelen en je vindt ze. Je kunt ook het leer omzetten naar je oude stoelen zodat je toch hand bediening hebt.
gr, Bart
gr, Bart
-
kroes50
Hoi Bart,
Daar dacht ik zelf eerst ook aan maar volgens mij zit er wel verschil tussen de '86 handbediende stoelen en de '91 stoelen qua pasvorm.Waarschijnlijk heb ik dan ook jaren '90 handbediende stoelen nodig.Weet jij of het makkelijk is om het leer over te zetten?
Grt.
Pieter
Daar dacht ik zelf eerst ook aan maar volgens mij zit er wel verschil tussen de '86 handbediende stoelen en de '91 stoelen qua pasvorm.Waarschijnlijk heb ik dan ook jaren '90 handbediende stoelen nodig.Weet jij of het makkelijk is om het leer over te zetten?
Grt.
Pieter
-
Bart van Dessel
Ik dacht dat 1986 en jaren '90 dezelfde vorm hadden. Als dat niet zo is dan zou je een stoffen setje kunnen kopen van jaren '90 en dan het leer omzetten. Persoonlijk zou ik dat altijd doen, van alle RRC's die ik met el.stoelen heb gekocht had het merendeel wel ergens een storing en schakelaars zijn duur en gevoelig. Ik heb het zelf nooit gedaan maar met wat geduld zou het te doen zijn. Jurriaan heeft er ervaring mee.
gr, Bart
gr, Bart