is dit wat?
-
Hermen Vlothuizen
Re: is dit wat?
Lijkt me niet zo'n heel briljant plan om de pakking voor een volledig ander blok in je 2.25 diesel te frommelen...
Hermen
Hermen
-
Rangie110
Hey Roland! hoe istie? ben je al een beetje geaclymatiseerd?? tijdverschil, en temperatuur zijn toch wel even anders als down under!
Kom van de week/weekend nog wel ff langs kunnen we het ff over de avonturen, en onze projectjes hebben
Gr Ron
Kom van de week/weekend nog wel ff langs kunnen we het ff over de avonturen, en onze projectjes hebben
Gr Ron
-
RoLandrover
PRima Ron
ik ben er wel,... plannetjes genoeg, en avonturen te over, + zo'n 2000 foto;s
ik ben er wel,... plannetjes genoeg, en avonturen te over, + zo'n 2000 foto;s
-
Scratch
Herman, je moet de tekst wel lezen, het gaat niet om de foto !!
Geoffry, ik zou het gewoon origineel houden
gr Eric
Geoffry, ik zou het gewoon origineel houden
gr Eric
-
Hermen Vlothuizen
"Herman, je moet de tekst wel lezen, het gaat niet om de foto !!"
Inderdaad gaat het niet om de foto, maar om de aangeboden dienst, die ik hieronder maar even met hoofdletters en al citeer:
"I AM OFFERING A SERVICE THAT REMOVES YOUR HEAD, STRIPS IT BARE, BEAD BLAST IT AND THE VALVES, MACHINE THE HEAD FACE AND VALVES AND VALVE SEATS, LAP VALVES, AND REBUILD THE HEAD USING ALL NEW SEALS AND GASKETS AND REPLACE THE HEAD USING THE MODIFIED GASKET,..."
Die "modified gasket" is toch nog steeds de pakking zoals afgebeeld op de foto? Het aanbod betreft immers uitsluitend auto's met daarin de K-series.
Hermen
Inderdaad gaat het niet om de foto, maar om de aangeboden dienst, die ik hieronder maar even met hoofdletters en al citeer:
"I AM OFFERING A SERVICE THAT REMOVES YOUR HEAD, STRIPS IT BARE, BEAD BLAST IT AND THE VALVES, MACHINE THE HEAD FACE AND VALVES AND VALVE SEATS, LAP VALVES, AND REBUILD THE HEAD USING ALL NEW SEALS AND GASKETS AND REPLACE THE HEAD USING THE MODIFIED GASKET,..."
Die "modified gasket" is toch nog steeds de pakking zoals afgebeeld op de foto? Het aanbod betreft immers uitsluitend auto's met daarin de K-series.
Hermen
-
Rickske
mensen die dingen alleen in hoofdletters aanbieden vertrouw ik gewoon niet...