sonim
-
Aad Koene
Re: sonim
Ik heb de Sonim XP3 sinds juni 2009.
Onlangs weigerde het microfoontje en heb zonder omhaal een nieuw toestel gekregen (binnen 3 werkdagen)
Wat mij betreft een warme douche voor Sonim en Dynafix (de dealer voor Nederland)
Aad Koene
Serie 1 Pick Up, 1956 "Prikup"
Serie 2a Stawag, 1972 "Tinkerbell"
Forward Control 101 Ambu, 1977 "Knorretje"
Disco 1 Comm., 1990 "Chalky"
Leer van de fouten van een ander, je wordt nooit oud genoeg om ze allemaal zelf te maken.
Meer vragen is meer weten, meer weten is meer vragen
Onlangs weigerde het microfoontje en heb zonder omhaal een nieuw toestel gekregen (binnen 3 werkdagen)
Wat mij betreft een warme douche voor Sonim en Dynafix (de dealer voor Nederland)
Aad Koene
Serie 1 Pick Up, 1956 "Prikup"
Serie 2a Stawag, 1972 "Tinkerbell"
Forward Control 101 Ambu, 1977 "Knorretje"
Disco 1 Comm., 1990 "Chalky"
Leer van de fouten van een ander, je wordt nooit oud genoeg om ze allemaal zelf te maken.
Meer vragen is meer weten, meer weten is meer vragen
-
Puffino
Ze kunnen veel hebben, maar niet altijd, zo lijkt het wel.
Maar de garantie is WEL zoals hij lijkt, daar hoor ik nog geen enkel minpuntje over.
(En dan bedoel ik meer dan alleen de reacties hier op het forum, het is tenslotte "gewoon" een telefoon)
Sander Lelieveld
Snorkel, een 200tdi Symphonie op 24V
Snorkel.Runde.NL
Maar de garantie is WEL zoals hij lijkt, daar hoor ik nog geen enkel minpuntje over.
(En dan bedoel ik meer dan alleen de reacties hier op het forum, het is tenslotte "gewoon" een telefoon)
Sander Lelieveld
Snorkel, een 200tdi Symphonie op 24V
Snorkel.Runde.NL
-
WillemNoord
Kortom maakt niet uit wat je hebt het gaat toch kapot als de omstandigheden zwaar zijn.
Ik heb daarvoor de volgende oplossing bedacht. Gewoon een extra verzekering bij de kpn nemen. Toen ik mijn telefoon geplat heb tussen de deur en het scherm in tig stukken lag. Ben ik naar het business center gegaan met de melding "hij doet het niet meer" En na 15 min stond ik weer buiten met een nieuwe.
Ik heb daarvoor de volgende oplossing bedacht. Gewoon een extra verzekering bij de kpn nemen. Toen ik mijn telefoon geplat heb tussen de deur en het scherm in tig stukken lag. Ben ik naar het business center gegaan met de melding "hij doet het niet meer" En na 15 min stond ik weer buiten met een nieuwe.