Hoi Prikkers,
Ik heb een off-road trailer. Heel fijn ding maar hij heeft 15" wielen en ik zou er graag 16" onder willen gelijk mijn Defender.
Waarom, iets meer bodem vrijheid en geen extra reserve wiel. Of juist altijd twee Mijn vraag kan dit zomaar. De as is van Alko. Ik heb wel zitten zoeken maar kon daar geen informatie over vinden.
Beetje OT alko as van 15" naar 16"
-
Erwin 110TD5
Re: Beetje OT alko as van 15" naar 16"
Ik denk dat de steek (de afstanden tussen de bouten) een grotere uitdaging is...
Er spacer ertussen die dit opvangt kan, ik zit met hetzelfde "probleem" voor mijn polynorm trailer. Daar zitten nu willies wieltjes onder, (zelfde steek als een suzuki vitara oid) maar een defender velg past dus nie.
Spacer moet te regelen zijn...
Erwin
110SW TD5 2002
[www.terriet.com]
Er spacer ertussen die dit opvangt kan, ik zit met hetzelfde "probleem" voor mijn polynorm trailer. Daar zitten nu willies wieltjes onder, (zelfde steek als een suzuki vitara oid) maar een defender velg past dus nie.
Spacer moet te regelen zijn...
Erwin
110SW TD5 2002
[www.terriet.com]
-
GrayRover
Re: Beetje OT alko as van 15" naar 16"
Nee ik wil geen spacers. Ik zal Alko maar eens een mail sturen. Moet ik eerst onder de trailer kruipen voor het as nummer en type. Daar wacht ik nog wel even mee tot het warm water regent.