Ik heb voor mijn Defender project nieuwe kruisjes besteld partnr: rtc3458. Maak ik net de doos open, blijken het kruisjes te zijn zonder smeernippel. Wat zijn jullie ervaringen hiermee? Zijn deze voor het leven gesmeerd?
Groeten,
Tim
RTC3458 Univeral joint zonder smeernippel
-
Bram109
Re: RTC3458 Univeral joint zonder smeernippel
Deze zijn sterker omdat hier geen boringen voor de vetkanaaltjes inzitten.
Bij normaal (weg)gebruik geen probleem. De kruisjes van de Freelanders hebben ook geen smeernippels.
Bij terreinrijden etc is het aan te raden er wel smeerbare in te zetten. Door ze door te smeren na elke terrein activiteit pers je het vuil wat erin gekomen kan zijn er weer uit.
Bram.
Bij normaal (weg)gebruik geen probleem. De kruisjes van de Freelanders hebben ook geen smeernippels.
Bij terreinrijden etc is het aan te raden er wel smeerbare in te zetten. Door ze door te smeren na elke terrein activiteit pers je het vuil wat erin gekomen kan zijn er weer uit.
Bram.
-
Tim Prins
Britpart, net nog even gekeken op de LR-series website, maar stond ook niet bij dat er geen nippel in zat!
-
Tim Prins
Nieuwe bestellen dus? Dit keer met kruisjes?
-
Cadarn
Als je geld wil weggooien wel ja Anders gewoon gebruiken tot ze op zijn, gaan best wel lang mee hoor. Bij mij is de helft niet smeerbaar, maakt weinig uit in levensduur ( of zou ik te weinig smeren)
1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 30/12/2009 00:43 door Cadarn.
1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 30/12/2009 00:43 door Cadarn.