Welkom CO2 tax
-
Danny
Welkom CO2 tax
Nu heeft iedereen het momenteel over de km-heffing en het afschaffen van de BPM, hebben jullie wel eens bekeken of berekend wat een nieuwe defender gaat kosten in 2013? Niemand heeft het over CO2 tax, kijk maar eens op [www.nieuweautoprijzen.nl] , ga wel eerst goed zitten
Ik weet niet of er veel mensen hier op het forum nieuwe Land Rovers kopen, ik weet wel dat het er niet veel meer zullen zijn!
Danny
Danny
[www.soaf.nl]
Ik weet niet of er veel mensen hier op het forum nieuwe Land Rovers kopen, ik weet wel dat het er niet veel meer zullen zijn!
Danny
Danny
[www.soaf.nl]
-
bas88pickup
Re: Welkom CO2 tax
JOh, de BPM wordt toch afgeschaft, auto's worden goedkoper hoor !!!!!!! NOT Dat bedoelde ik dus in mijn vorige topic, het is gewoon een grote leugen!!! Auto's worden alleen duurder, je gaat meer betalen voor gebruik, en alles onder het mom van milieu, minder files etc, einddoel is gewoon meer geld uit de burger persen.
MENSEN, WAKKER WORDEN!!!!!!
MENSEN, WAKKER WORDEN!!!!!!
-
Erwin 110TD5
Humpz,
een defender kost in 2013 ruim een ton ...... De gemiddelde disco-4 is dan goedkoper
Erwin
110SW TD5 2002
[www.terriet.com]
een defender kost in 2013 ruim een ton ...... De gemiddelde disco-4 is dan goedkoper
Erwin
110SW TD5 2002
[www.terriet.com]
-
offroadanimal
Het krijgt een andere naam maar dat mag je natuurlijk niet zeggen, en iedereen is maar blij dat de BPM gaat verdwijnen. En dan komt het leukste die BPM gaat de eerste paar jaren helemaal niet verdwijnen. De km heffing wordt in een keer ingevoerd en de BPM wordt daarna pas in kleine stapjes over jaren uitgesmeerd afgeschaft. Dus je gaat gewoon BETALEN..... en niet zo'n beetje ook.
Sjoerd
Sjoerd
-
Hans de Ruiter
Als ik op dezelfde site bij bijvoorbeeld BMW 3-serie kijk dan worden deze wel degelijk goedkoper. Voor zover ik kan beoordelen worden auto's met A, B, C labels wel fors goedkoper.
Met groet, Hans
Met groet, Hans
-
Dennis101
Storm in een glas water
Er zijn dit jaar tot op heden slechts 10 Defenders op personenwagen kenteken gekocht, dus hier zal niemand wakker van liggen.
Het grootste deel van de verkochte Defenders (ongeveer 10x zoveel) zijn bestelwagens en daarvoor geldt de CO2 heffing niet, die worden alleen maar goedkoper door de lagere (27% in 2013) BPM.
Dennis B
Het grootste deel van de verkochte Defenders (ongeveer 10x zoveel) zijn bestelwagens en daarvoor geldt de CO2 heffing niet, die worden alleen maar goedkoper door de lagere (27% in 2013) BPM.
Dennis B
-
Hans (draakje)
De prijzen liegen er niet om, vergeet echter niet dat dit puur theorie is gebaseerd op de uitstoot van de huidige moteren en modellen. Als er in 2013 een nieuwe defender komt zal roet en weet ik al niet, vast lager zijn en dus ook goedkoper. Maar goed feit blijft dat het niet uitmaakt of je door de hond of de kat gebeten wordt. Het blijft pijn doen en autorijden zal alleen maar duurder worden.
Vanochtend in de krant gelezen dat de "zuinige" auto's tot wel 20% meer brandstof verbruiken dan door de fabrikanten wordt opgegeven. Deze cijfers komen van de tankbonnen van de leasemaatschappijen en deze gaan ze binnenkort online zetten.
groet Hans
Vanochtend in de krant gelezen dat de "zuinige" auto's tot wel 20% meer brandstof verbruiken dan door de fabrikanten wordt opgegeven. Deze cijfers komen van de tankbonnen van de leasemaatschappijen en deze gaan ze binnenkort online zetten.
groet Hans
-
G-men (Gargamel)
Tja, al die miljarden die ze nu in de economie steken ,moeten ergens vandaan komen. Om maar niet te spreken over overheidsprojecten als noord-zuidlijn, betuwe lijn en de (nog steeds geen hoge maar wel 3 jaar gereed zijnde) HSL lijn.
En dat is van de "burger", die tenslotte de enige in dit land is die geld verdient..... en het volgens "Den Haag" nooit goed begrijpt.
Volgens opninie peilingen is meer als de helft van de nederlanders voor de kilometerheffing. Iedereen die ik het vraag is tegen.... Ik klaag overigens niet te hard, aangezien ik naast de laro een autootje heb dat wel aanzienlijk goedkoper gaat worden bij weinig kilometers.
Heel eerlijk gezegd denk ik dat we op sommige gebieden beter af zouden zijn met meer eenduidige regels binnen de EU. Dit verhaal zou in duitsland, frankrijk en spanje geen enkele kans maken. Afschaffen BPM komt door europese regels, dat ze meteen weer wat anders verzinnen.... tja da's echt nederland. Wij willen tenslotte beste jongetje uit de klas zijn.
Maar even ter relativering : We hebben ze zelf gekozen. Dus niet zo zeuren.
Gewoon betalen.
LOL
En dat is van de "burger", die tenslotte de enige in dit land is die geld verdient..... en het volgens "Den Haag" nooit goed begrijpt.
Volgens opninie peilingen is meer als de helft van de nederlanders voor de kilometerheffing. Iedereen die ik het vraag is tegen.... Ik klaag overigens niet te hard, aangezien ik naast de laro een autootje heb dat wel aanzienlijk goedkoper gaat worden bij weinig kilometers.
Heel eerlijk gezegd denk ik dat we op sommige gebieden beter af zouden zijn met meer eenduidige regels binnen de EU. Dit verhaal zou in duitsland, frankrijk en spanje geen enkele kans maken. Afschaffen BPM komt door europese regels, dat ze meteen weer wat anders verzinnen.... tja da's echt nederland. Wij willen tenslotte beste jongetje uit de klas zijn.
Maar even ter relativering : We hebben ze zelf gekozen. Dus niet zo zeuren.
Gewoon betalen.
LOL