Stalen velgen en banden

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
carl4cv

Stalen velgen en banden

Bericht door carl4cv »

Ik ben voor mijn 110 op zoek naar nieuwe 5 stalen velgen (16 inch) en AT banden in de maat 235/85 R16 Wie heeft een goede tip waar ik deze het beste kan halen/bestellen? Is bestellen in Engeland bijvoorbeeld een optie?

Carl
Boelo

Re: Stalen velgen en banden

Bericht door Boelo »

Is dit wat voor je?

[www.paddockspares.com]

Groet Boelo
Shrek

Bericht door Shrek »

Engeland is een optie, heb ik pas geleden ook gedaan, en het scheelt toch wat duiten met Nederland. Ik had ze binnen een week in huis. Je kan bij Paddock gewoon alle banden en velgen kiezen die je wil hebben. En dan worden ze gratis voor je gemonteerd en gebalanceerd. Ik heb toen ook gelijk langere wheelstuds besteld en kreeg ook weer gratis er een soort slotmoeren bij. Ben ook nog door ze gebeld en er werd toen gevraagd onder wat voor een auto ze komen, ze adviseren je dus of het wel of niet kan. Kortom ik ben er erg tevreden over

Groet Richard Dries.

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 07/12/2009 21:54 door richard dries.
disco1992

Bericht door disco1992 »

hoi carl,

paddock een goede optie en mooie prijzen.

ik heb eventueel nog een leuke set liggen voor je maar in de maat 7,5 R16

het gaat om:

5 x stalen Wolf velgen met fedima extreme's erop.

4 banden en velg zijn gebruikt en hebben nog 11 mm zeker profiel. 1 band en velg heleaal nieuw !!

liggen in ulvenhout prijs 375 euro moet er van af liggen in de weg daarom niet te duur.

0643003525

groet disco1992
carl4cv

Bericht door carl4cv »

Hoi Disco,

Is het een beetje een profiel met een goed weggedrag? Als het zo is heb ik interesse.

Carl
Plaats reactie