Zelfs het wrak van een WOLF, maar daar is zo weinig van over, dat het de moeite niet echt zal lonen denk ik. (Die zit in een kavel met een restant van wat ooit eens een goeie vrachtwagentrailer was)
Zijn er hier nog mensen die gaan bieden eigenlijk, anders dan Ron B?
Wat zien ik? zijn ze nu ook al in het leger bezig met het pimpen van auto's? Legergroene traanplaat op de motorkap.. dat kan toch niet bedoeld zijn geweest om de motorkap tegen deuken te beschermen?
Die wolf ziet er helemaal niet slecht uit..
Heb er laatst een gezien bij de Vebeg die er optisch heel wat slechter uit zag.. maar daar zat nog wel een motor in (beschadigd)
Ik meen dat die toch nog een paar 1000 flappen opgebracht had.
alleen het chassis van de wolf is meer waard. Grappig dat die wolf trouwens in een lot met een daf vrachtwagen verkocht word, een kenner weet dat beide niet voor schroot weggaan. Ik ga niet bieden, maar denk dat de landrovers tussen de 2500 en 4200 van de hand gaan, zeker die 1985er is interressant ivm met het belastingvrij tarief.
nouja..
de wagen was door een ongeluk zo ongeveer dubbel gevouwen. Hij zat helemaal in elkaar. Ik weet niet meer precies wat er aan de motor was, maar de voorkant zag er niet best uit.
@ Finn , aan de motor van de dubbel geplooide 90 was NIETS aan .Enkel de tussenbak was ram naar de kl.ten. De wagen is gekocht door ne Oostenrijker.(juist voor mijne neus,enkele jeuro's te kort geboden).
De 110 staat hier in de stal en de motor , versnellingsbak en tussenbak lopen als een zonnetje.