Nutweg stof voor RRC

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
Tom_RRC

Nutweg stof voor RRC

Bericht door Tom_RRC »

Luitjes,

Ik wil mijn '82 RRC eens een keertje opnieuw stofferen. Zowel de stoelen als het tapijt.
Nu zit er een kleur in wat ik eigenlijk wil behouden, volgens mij noemen de Engelsen het Nutweg, het is een soort bruin/beige/groene kleur.
Weet iemand waar ik destof in deze kleur kan vinden? Ik heb al gekeken bij Westtrading, maar daar zit het volgens mij niet echt tussen. Iemand andere ideeen?

Overigens heb ik een buurman die het mooi kan doen, ik zoek alleen de stof dus.

Alvast bedankt, Tom
Hermen Vlothuizen

Re: Nutweg stof voor RRC

Bericht door Hermen Vlothuizen »

Geen idee waar zo'n stof vandaan te halen. Wel heb ik het sterke vermoeden dat de kleur die je bedoelt "nutMeg" zal heten, da's Engels voor nootmuskaat. Misschien dat googelen op die term je dichter bij de gezochte stof brengt.

Hermen
Tom_RRC

Bericht door Tom_RRC »

Bedankt Hermen, maar helaas ben ik nog niet veel meer opgeschoten sinds de laatste post.

Iemand nog ideeen, websites, etc. waar ik eventueel deze stof kan vinden? Het lijkt alsof deze stof helemaal niet meer gemaakt wordt :-( ..

Bedankt
Bart van Dessel

Bericht door Bart van Dessel »

Ik zou 's wat Engelse Land Rover bladen doorsnuffelen, Land Rover Enthousiast, Land Rover International en Land Rover Owner. Een oproepje op een Engels forum?

Gr, Bart
Tom_RRC

Bericht door Tom_RRC »

Bedankt Bart! Ik heb wel met wat Engelse leveranciers gebeld, Paddock, Rimmers, LRSeries, maar die konden me helaas niet verder helpen. Ik zal nog eens wat serieuzer naar de Engelse vakbladen kijken. En een Engels forum zoeken.

Nu hoorde ik laatst dat Mercedes blijkbaar ook een soort Nutmeg kleur in het assortiment had. Iemand daar bekend mee?
Plaats reactie