stuur disco in rrc?
-
Bart van Dessel
Re: stuur disco in rrc?
Ja, mits het een Disco is van de 200 series, dus niet van een 300 tdi.
groetn uut meijel
groetn uut meijel
-
Andrew Colville
NEEN !!!......... helaas, de naaf van een discovery is heel wat kleiner en heeft ook een andere conus.
Je kunt alle types Rangerover stuur uitwisselen van begin 1970 tot beging 1994, zodra het een stuur uit een softdash is dan gaat hij niet passen.
Ook kun je het stuurkolom niet verwisselen , deze ztit heel anders gemonteerd en is boven dien verstelbaar.
Mogelijk past een stuur uit een vroege defender wel mogelijk ook eentje uit een begin 90 er defender. maar ik heb dit nog niet geprobeerd.
Groetjes Andreew
Je kunt alle types Rangerover stuur uitwisselen van begin 1970 tot beging 1994, zodra het een stuur uit een softdash is dan gaat hij niet passen.
Ook kun je het stuurkolom niet verwisselen , deze ztit heel anders gemonteerd en is boven dien verstelbaar.
Mogelijk past een stuur uit een vroege defender wel mogelijk ook eentje uit een begin 90 er defender. maar ik heb dit nog niet geprobeerd.
Groetjes Andreew
-
Bart van Dessel
Andrew, stuur past wel, mits het van zo'n lelijke Discovery komt van '89 tot '94, die hebben dezelfde, niet verstelbare, stuurkolom als de RRC. Ik heb trouwens de Hawkeye binnen! Kom maar 's spelen!
Gr, Bart
Gr, Bart
-
Aad Koene
Heb je hem compleet of voor één type?
Bel em anders in de loop van de dag even ...
Aad Koene
Serie 1 Pick Up, 1956 "Prikup"
Serie 2a Stawag, 1972 "Tinkerbell"
Forward Control 101 Ambu, 1977 "Knorretje"
Disco 1 Comm., 1990 "Chalky"
Leer van de fouten van een ander, je wordt nooit oud genoeg om ze allemaal zelf te maken.
Meer vragen is meer weten, meer weten is meer vragen
Bel em anders in de loop van de dag even ...
Aad Koene
Serie 1 Pick Up, 1956 "Prikup"
Serie 2a Stawag, 1972 "Tinkerbell"
Forward Control 101 Ambu, 1977 "Knorretje"
Disco 1 Comm., 1990 "Chalky"
Leer van de fouten van een ander, je wordt nooit oud genoeg om ze allemaal zelf te maken.
Meer vragen is meer weten, meer weten is meer vragen