lampen engelse serie II

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
tim

lampen engelse serie II

Bericht door tim »

hallo allemaal,

ik heb een engelse serie II, ik moet voor de apk de lampen vervangen. lampen besteld en geplaatst maar: de oude engelse lampen hebben 2 lampjes, 1 groot en 1 klein. de nieuwe lamp maar 1. waar ga ik nu naartoe met de aansluiting die op de engelse kleine lampjes zitten? ik kan nu namelijk alleen maar groot licht geven en de rest werkt niet. iemand die de laatse tijd hetzelfde heeft moeten oplossen?

grt tim
tim

Re: lampen engelse serie II

Bericht door tim »

niemand een idee?
Marco de Lange

Bericht door Marco de Lange »

Meestal heeft een lamp een 3-polige aansluiting, massa, dim- en grootlicht. Het lijkt me raar dat het niet gewoon zou kunnen werken. Plaats anders even wat foto's van wat je hebt en hoe het aangesloten is.

Groeten,
Marco
[www.marcodelange.nl]
Johan

Bericht door Johan »

Moi Tim,
Mijn SII heeft in de koplamp 1 lamp voor gecombineerd groot- en dim-licht en de stadslichten zitten apart op de wings. Mijn SIII heeft in de koplamp 1 lamp voor gecombineerd groot- en dim-licht en 1 kleintje voor stadslicht.
Kan het zijn dat je al nieuwere gecombineerde koplampen had en deze nu vervangt door originele oude ??
( Een fotootje zou helpen. )
Exfietser

Bericht door Exfietser »

Dat kleine lampje is dat mischien je stadslicht? Dat is bij de meeste landrover een appart wit bolletje dat onder of naast je knipperlicht gemonteerd zit.

Arnold.
Marc-my-Words

Bericht door Marc-my-Words »

Ja, dus ofwel gaatjes boren en klein lampje in de grote reflector bijplaatsen ofwel twee kleine wit "bolletjes" in de wing bijplaatsen.
Jurriaan

Bericht door Jurriaan »

Ofwel terugsturen en andere lampen kopen

Jurriaan.
Plaats reactie