Help !!!
Mijn RRC ( 3.9 uit 1992 ) viel de laatste tijd plotseling uit onder het rijden.
Het probleem deed zich steeds vaker voor en starten werd steeds moeilijker. Zowel op gas als op benzine zelfde probleem. Een brandstofprobleem kun je dus redelijkerwijs uitsluiten heb ik geconcludeerd.
Bobinekabel losgetrokken en..................geen vonk bij starten.
Andere ontstekingsmodule erin gezet en de bobinekabel vonkt als een gek. Maar..............aanslaan ho maar.
Iemand een idee cq wijze tips ???
Groet, Mischa.
RRC valt uit / start niet
-
disco1992
Re: RRC valt uit / start niet
hoi mischa,
dit heb ik ook eens gehad met mijn rrc toen ik die even heb gereden ( 1 tot 1,5 jaar )
wat toen het probleem was weet ik niet meer helaas.
maar mocht je met je v8 problemen hebben en er niet aan uit komen wil ik je 1 advies geven:
bezoek eens yo-parts in zevenbergen. doet voor ongeveer 80 procent range rovers en gespecialiceerd op v8.
ik kom er erg graag en ben ook met mijn diezeltjes zeer tevreden.
enne de prijs valt reuze mee.
zie je misschien nog wel in T rijd er nu iedere dag voortaan
tot gauw
disco1992
dit heb ik ook eens gehad met mijn rrc toen ik die even heb gereden ( 1 tot 1,5 jaar )
wat toen het probleem was weet ik niet meer helaas.
maar mocht je met je v8 problemen hebben en er niet aan uit komen wil ik je 1 advies geven:
bezoek eens yo-parts in zevenbergen. doet voor ongeveer 80 procent range rovers en gespecialiceerd op v8.
ik kom er erg graag en ben ook met mijn diezeltjes zeer tevreden.
enne de prijs valt reuze mee.
zie je misschien nog wel in T rijd er nu iedere dag voortaan
tot gauw
disco1992
-
Mischa
Re: RRC valt uit / start niet
Yes......hij loopt weer.
Na het vervangen van de ontstekingsmodule stond het ontstekingstijdstip helemaal verkeerd.
Nu goed gezet en hij doet 't weer.
Na het vervangen van de ontstekingsmodule stond het ontstekingstijdstip helemaal verkeerd.
Nu goed gezet en hij doet 't weer.