ramen terug zetten

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
noudje

ramen terug zetten

Bericht door noudje »

Hallo allemaal,

Iemand tips en trics voor het teug plaatsen van de ramen in de deuren (draairamen) heb vandaag aardig liggen vechten met de achterdeur achter bebestuurder vraag me af of na dit gevecht het niet makkelijker kan (laten doen ?? ) geen optie. Alvast weer vriendelijk bedankt voor de reacties

grr noudje
LaRobbie

Re: ramen terug zetten

Bericht door LaRobbie »

Hoi Noudje,

Ik heb de mijne ook nog liggen om te doen en dacht al dat het lastig zou zijn. Ik volg even deze chat om het misschien toch nog eens te doen. iemand ook tips voor de 2 dakraampjes terug te zetten. zitten met 25kg kit vast of zo.
Exfietser

Bericht door Exfietser »

Bedoel je de panorama raampjes? Met de juiste rubbers zitten die er met 30 minuten in. En ik heb het alleen gedaan. En ik kan je vertellen dat beter met zijn twee gaat. Bij mij viel het raam een keer en ik kon het nog net opvangen. Met zijn tweeen gebeurt dat niet zo snel.

Arnold. (Die geen draai maar schuiframn heeft. Een stuk makkelijker.)
LaRobbie

Bericht door LaRobbie »

ja die bedoel ik. heb je ook een tip misschien om al dat kit weg te krijgen

thx
LARobbie
Exfietser

Bericht door Exfietser »

Een echte tip heb ik niet. Behalve wegsnijden met een stanlymes. Daar hoort overigens geen kit te zitten. Alleen het rubber is genoeg om het vast en dicht te krijgen. Ik zou gewoon de hele handel wegsnijden, en een nieuw rubber plaatsen.

Arnold.
Plaats reactie