Zo, de APK is weer achter de rug en Excalibur mag weer een jaartje tuffen.
En dat zonder enige opmerking, laat staan voorbereiding (dat is wel eens anders geweest...).
4x4-groeten,
Patrick
www.4x4andmore.com
"Black Bear": 110 TD5 2002
1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 13/10/2009 16:23 door Patrick.
Weer een jaartje erbij
-
disco1992
Re: Weer een jaartje erbij
gefeliciteerd,
zonder enige voorbereiding patrick?
dat is knap heb ik nog nooit meegemaakt met een landrover!
had vrijdag een discovery die er prima uitzag en dacht komt er zo doorheen.
bij de apk aangekomen ineens 2 lampjes kapot. en op laaste van de keuring tikte hij tegen de bodumplaat achter langs de onderzijde en stak er doorheen. na wat meerdere punten geprobeert te hebben hebben we de vloer maar eens binnenin zichtbaar gemaakt en bleek voor ongeveer 70 procent los te hangen. rondom helemaal weg gerot. nu alles weer netjes en goed gelast en is gisteren netjes afgemeld.
ik baalde wel maar gelukkig is het weer netjes.
een mooie geteqtileerde onderkant zegt niks van een auto blijkt wel
disco1992
zonder enige voorbereiding patrick?
dat is knap heb ik nog nooit meegemaakt met een landrover!
had vrijdag een discovery die er prima uitzag en dacht komt er zo doorheen.
bij de apk aangekomen ineens 2 lampjes kapot. en op laaste van de keuring tikte hij tegen de bodumplaat achter langs de onderzijde en stak er doorheen. na wat meerdere punten geprobeert te hebben hebben we de vloer maar eens binnenin zichtbaar gemaakt en bleek voor ongeveer 70 procent los te hangen. rondom helemaal weg gerot. nu alles weer netjes en goed gelast en is gisteren netjes afgemeld.
ik baalde wel maar gelukkig is het weer netjes.
een mooie geteqtileerde onderkant zegt niks van een auto blijkt wel
disco1992
-
Patrick
...vorig jaar heeft het meer kruim gekost...
Achterbalk, stuurhuis, schokbrekers, speling op de swivels, speling op de tussenbak...
...om de ruitenwisserblaadjes maar niet noemen...
Helaas ging kort daarna onze Disco II ook nog aan gort, dus je kunt je voorstellen dat ik nu wel blij ben...
Elke auto die ik na de Disco gereden heb, haalt het niet bij het LR-gevoel.
Dus gelukkig hebben we de 90 nog. (wordt weer tijd dat ie eens uitgelaten wordt in de Brabantse bospaden).
In elk geval ook goed om te lezen dat je Disco nu ook weer vooruit kan.
4x4-groeten,
Patrick
www.4x4andmore.com
Achterbalk, stuurhuis, schokbrekers, speling op de swivels, speling op de tussenbak...
...om de ruitenwisserblaadjes maar niet noemen...
Helaas ging kort daarna onze Disco II ook nog aan gort, dus je kunt je voorstellen dat ik nu wel blij ben...
Elke auto die ik na de Disco gereden heb, haalt het niet bij het LR-gevoel.
Dus gelukkig hebben we de 90 nog. (wordt weer tijd dat ie eens uitgelaten wordt in de Brabantse bospaden).
In elk geval ook goed om te lezen dat je Disco nu ook weer vooruit kan.
4x4-groeten,
Patrick
www.4x4andmore.com
-
disco1992
hey patrick,
op de brabantse bospaden je auto uitlaten ?
binnen kort heeft stumpertje weer een rit op de planning staan met erg veel aanmeldingen
ik rijd regelmatig een rondje door de omgeving hier en het blijft mooi die omgeving: breda / tilburg / belgie
misschien haal ik mijn routebook ook wel weer eens uit de kast ergens in de winter
( die disco was mijn eigenste voor heel even trouwens maar heb ik verkocht na de apk. )
misschien tot gauw
disco1992
op de brabantse bospaden je auto uitlaten ?
binnen kort heeft stumpertje weer een rit op de planning staan met erg veel aanmeldingen
ik rijd regelmatig een rondje door de omgeving hier en het blijft mooi die omgeving: breda / tilburg / belgie
misschien haal ik mijn routebook ook wel weer eens uit de kast ergens in de winter
( die disco was mijn eigenste voor heel even trouwens maar heb ik verkocht na de apk. )
misschien tot gauw
disco1992