Na het ontvangen van mijn kenteken voor de RRC begint de fase van het eerste onderhoud. Daarvoor wil ik binnenkort wat onderdelen bij elkaar gaan zoeken om te bestellen bij één van de Engelse leveranciers. Ik zoek me alleen suf naar de onderdelen, heb nog weinig gevoel bij de engelse termen. Helpt een partsmanual daarbij? en hoe kom ik daaraan.
Alvast bedankt voor de hulp.
Eric
parts manual Range Rover Classi
-
Roy B
Re: parts manual Range Rover Classi
Hallo Eric,
Een partmanual/ workshopmanual zal je hierin een heel eind helpen. Ook bestaan er technische woordenboeken voor de automotive industrie met een hoop afbeeldingen en vertalingen (EN-NE) waar je ook een hoop uit kunt halen.
Gr,
Roy
Een partmanual/ workshopmanual zal je hierin een heel eind helpen. Ook bestaan er technische woordenboeken voor de automotive industrie met een hoop afbeeldingen en vertalingen (EN-NE) waar je ook een hoop uit kunt halen.
Gr,
Roy
-
Marco de Lange
Je kunt o.a. op deze pagina van een van mijn sites de meeste manuals vinden: [www.landroverweb.com]
Zelf kijk ik vaak op deze shop site om te kijken wat een onderdeel kost en/of het makkelijk leverbaar is: [www.lrseries.com] dat is dus een shop met grote online database (niet altijd de goedkoopste).
Suc6
Marco
Zelf kijk ik vaak op deze shop site om te kijken wat een onderdeel kost en/of het makkelijk leverbaar is: [www.lrseries.com] dat is dus een shop met grote online database (niet altijd de goedkoopste).
Suc6
Marco
-
Dirk
Voor 10 pond vind je ze hier:
[www.heritage-motor-centre.co.uk]
gr, Dirk
[www.heritage-motor-centre.co.uk]
gr, Dirk
-
Rolvo
Bedankt, ik heb inmiddels een manual bij de heritage-motor-centre.co.uk besteld. Ben benieuwd
Gr.,
Eric
Gr.,
Eric