Hoeveel km kan een RR blok en bak hebben
-
Reeg
Hoeveel km kan een RR blok en bak hebben
Hoi Prikkers,
Ik heb een RR 3,5 V8 op het oog, maar die heeft al bijna 3 ton gelopen (wel altijd netjes zijn beurten gehad).
I.v.m. de kosten wil ik graag weten of ik motor en bak nog een poosje kan rijden of dat de boel uitgewisseld moet worden.
Iemand een tip?
Alvast bedankt!
Groeten Reeg
Ik heb een RR 3,5 V8 op het oog, maar die heeft al bijna 3 ton gelopen (wel altijd netjes zijn beurten gehad).
I.v.m. de kosten wil ik graag weten of ik motor en bak nog een poosje kan rijden of dat de boel uitgewisseld moet worden.
Iemand een tip?
Alvast bedankt!
Groeten Reeg
-
paul, be
Re: Hoeveel km kan een RR blok en bak hebben
Denk dat je dat niet zomaar kunt zeggen. Hangt er van af wat er allemaal mee gedaan is maar dat weet je niet.
Het blijven altijd wel veel kilometers, slijten doet het een en ander altijd.
Het blijven altijd wel veel kilometers, slijten doet het een en ander altijd.
-
Jurriaan
Zou 'm er niet om laten staan, maar wel een kritische blik op werpen.
Jurriaan.
Jurriaan.
-
Pol
anders weet ik nog wel een 3.5 blok voor je.
-
Jurriaan
Je bedoelt toch wel de mijne mag ik hopen?
Jurriaan.
Jurriaan.
-
Arthur67
Hoi!
k Heb "ergens" wel ns gelezen dat er bij een RR/ de V8 beter geen kilometerteller op had kunnen zitten, maar een teller hoe vaak de motor is gestart. Natuurlijk is 300k best veel, maar dat hoeft dus zeker niet meer slijtage te geven dan zeg 150.000km met heeel veel kleine stukjes, niet opwarmen, enz.. Geldt natuurlijk ook, maar in veel mindere mate voor de versnellingsbak.
k Zou zeggen, ga kijken, kijk kritisch naar de aandrijflijn, chassis en body. en evt kan je met verkoper een (onafhankelijke) compressietest afspreken.
Succes met het in leven houden van een RR!
Arthur
k Heb "ergens" wel ns gelezen dat er bij een RR/ de V8 beter geen kilometerteller op had kunnen zitten, maar een teller hoe vaak de motor is gestart. Natuurlijk is 300k best veel, maar dat hoeft dus zeker niet meer slijtage te geven dan zeg 150.000km met heeel veel kleine stukjes, niet opwarmen, enz.. Geldt natuurlijk ook, maar in veel mindere mate voor de versnellingsbak.
k Zou zeggen, ga kijken, kijk kritisch naar de aandrijflijn, chassis en body. en evt kan je met verkoper een (onafhankelijke) compressietest afspreken.
Succes met het in leven houden van een RR!
Arthur
-
Reeg
Iedereen bedankt voor de tips!
Ik ga maar eens een bezichtiging proberen te regelen.
Groeten Reeg
Ik ga maar eens een bezichtiging proberen te regelen.
Groeten Reeg