Hallo Allemaal,
Weer een vraag ?! Aangezien ik toch allesopen heb liggen ivm mn ombouw/ restauratie vroe ik mij af of iemand van jullie goede ervaringen heeft met aftermarket cruisecontrols. Merken en ervaringen gevraagd.
Het gaat om een 110 defender 300 tdi automaat (heerlijk) dadelijk.
Alvast weer bedankt.
Grr Noudje
cruisecontrol
-
Jan Willem
Re: cruisecontrol
Kan je daar dan niet handig iest uit een 300tdi Disco van lenen??
Ik heb geen idee hoor maar ik weet dat de 300TDI gebruikt werden in alle auto's toendertijd dus qua aansluiting moet het er wel bij zitten.
Alleen waren sommige misschien voorzien van fly-by-wire op de gasplank.
Suk6
JW
Ik heb geen idee hoor maar ik weet dat de 300TDI gebruikt werden in alle auto's toendertijd dus qua aansluiting moet het er wel bij zitten.
Alleen waren sommige misschien voorzien van fly-by-wire op de gasplank.
Suk6
JW
-
noudje
Ja idd daar hadik niet aan gedacht ga me daar is in verdiepen hoe en wat mischien heeft Bart nog wat liggen.
Bedankt
Bedankt
-
paulus-109
ik heb jaren met een setje van waeco gereden.
werkte perfect.
let op je hebt een auto nodig met speedpuls, en dat is niet iets dat standaard op een defender zit.
je kan dan een speedpuls zender monteren op de aandrijfas.
in de golf zat wel een speedpuls maar die gaf storingen, later een zender op de as gemonteerd en perfect gereden.
paul;
werkte perfect.
let op je hebt een auto nodig met speedpuls, en dat is niet iets dat standaard op een defender zit.
je kan dan een speedpuls zender monteren op de aandrijfas.
in de golf zat wel een speedpuls maar die gaf storingen, later een zender op de as gemonteerd en perfect gereden.
paul;