Ambulance Treffen.
-
wim,silvia ,wilco , dennie
Ambulance Treffen.
Bij deze effe laten weten aan de andere laro bezitters dat het weer een ontzettend gezellig treffen was.
Dit maal bij Victor & Toos thuis in Misselwarden.
Lekker handig als er groot grond bezitters bij de club zijn.
Ook deze keer weer nieuwe gezichten gezien.
Iedereen bedankt voor de gezelligheid en Victor & Toos voor de organisatie en rondrit.
Tot de volgende keer.
Gr : Wim , Silvia , Wilco en gast dennie.
Dit maal bij Victor & Toos thuis in Misselwarden.
Lekker handig als er groot grond bezitters bij de club zijn.
Ook deze keer weer nieuwe gezichten gezien.
Iedereen bedankt voor de gezelligheid en Victor & Toos voor de organisatie en rondrit.
Tot de volgende keer.
Gr : Wim , Silvia , Wilco en gast dennie.
-
Exfietser
Re: Ambulance Treffen.
Als ik mijn wagen nu eens vermom met een rood kruis. Mag ik dan mee? Of trappen jullie daar niet in?
En waar zijn de foto's?
Arnold.
En waar zijn de foto's?
Arnold.
-
Gert
Tijdens het mannenweekend (februari otterlo) ben ik vaak alleen, gescheiden slaapplek aanwezig, je kunt me altijd mailen.
Helaas was ik er dit jaar niet bij, het kwam gewoon op een ongelukkig moment.
Ik ben benieuwd naar de nieuwe gezichten, nieuwe ambu's en naar de foto's !
Groeten,
Gert
Helaas was ik er dit jaar niet bij, het kwam gewoon op een ongelukkig moment.
Ik ben benieuwd naar de nieuwe gezichten, nieuwe ambu's en naar de foto's !
Groeten,
Gert
-
Evert Jan
We zijn net terug na een tussenstop in Leer en Harlingen. Wij kunnen ons alleen maar aansluiten bij Wim. Een geweldig weekend gehad. Heerlijk weer, gezellige mensen en twee avonden BYOBBQ. In een woord fantastisch.
Victor en Toos bedankt voor de gastvrijheid en mede ambulance rijders bedankt voor de gezelligheid.
Ik ga nu alvast de nachtjes aftellen voor het wintertreffen en wacht vol spanning op de foto's
Evert Jan
Victor en Toos bedankt voor de gastvrijheid en mede ambulance rijders bedankt voor de gezelligheid.
Ik ga nu alvast de nachtjes aftellen voor het wintertreffen en wacht vol spanning op de foto's
Evert Jan
-
Finn
Ben ook benieuwd naar de fotos ..
helaas de dag voor het treffen ziek geworden, echt balen.
Gr,
Finn
helaas de dag voor het treffen ziek geworden, echt balen.
Gr,
Finn
-
Exfietser
Niet handig Finn. Al weer wat opgeknapt? Wat ben je nu van plan met je motor en v-bak? Ga daar nu iets anders inzetten?
Arnold.
Arnold.
-
sjeroens
Is er al een datum bekend voor het volgende mannan ambu winter treffen? Ik hoop dat het niet samen valt met carnaval zoals vorig jaar.
jeroen (dievanhetweekendvoorheteerstnieuwekruisjesheeftgezetnadatdeachterstepropshafterafwasgeschoten)
jeroen (dievanhetweekendvoorheteerstnieuwekruisjesheeftgezetnadatdeachterstepropshafterafwasgeschoten)
-
westfries
Ja ook het Westfrieje met zn Boerin hebben ervan genoten
Het leek eigelijk wel een soort van serie's 2a treffen
Dachte Wim en ik voorheen dat er niet zoveel waren das dus fout
Helaas op de route geen regen ,dat had een heel andere rit geweest nu was het vooral stof happen.
zelf heb ik maar een paar foto's gemaakt [www.mijnalbum.nl]
Ja zeker voor herhaling vatbaar zo een trefen bij victor
Het leek eigelijk wel een soort van serie's 2a treffen
Dachte Wim en ik voorheen dat er niet zoveel waren das dus fout
Helaas op de route geen regen ,dat had een heel andere rit geweest nu was het vooral stof happen.
zelf heb ik maar een paar foto's gemaakt [www.mijnalbum.nl]
Ja zeker voor herhaling vatbaar zo een trefen bij victor
-
Finn
Ik voel me weer helemaal goed.
De motor laat ik nakijken (zoals dennis zei, de brandstofpomp etc)
En wat ik met die bak aan moet weet ik niet. Hij rijdt, maar niet heel lekker. Ik had tussentijds 2 bakken gekocht die ik samen met iemand wilde opknappen en bij mij erin wilde zetten. Helaas is die man heel erg ziek geworden. Alleen waag ik me er niet aan.
Dus ik wacht nog even af tot die bak geheel uitelkaar valt
De motor laat ik nakijken (zoals dennis zei, de brandstofpomp etc)
En wat ik met die bak aan moet weet ik niet. Hij rijdt, maar niet heel lekker. Ik had tussentijds 2 bakken gekocht die ik samen met iemand wilde opknappen en bij mij erin wilde zetten. Helaas is die man heel erg ziek geworden. Alleen waag ik me er niet aan.
Dus ik wacht nog even af tot die bak geheel uitelkaar valt
-
Exfietser
Goed dat je lijf het weer doet. Die bakken ja. Ik ben er wel aan begonnen. En het is te doen hoor. Het enige vervelende si het verkrijgen van goede onderdelen. Bij mijn bak rammelt de achteruit en hij valt heel af en toe uit zijn 3. Maar daar is mee te leven op dit moment. Verder doet hij het prima. Ik heb nog een bak met een kapotte drie in de schuur liggen. Die ga ik repareren en dan op de reserve bank met hem. Het zijn beide suffix d bakken dus de laatste stand van de lt76 techniek.
Heb jij nog winterse reisplannen en doet je standkachel het alweer?
Arnold.
Heb jij nog winterse reisplannen en doet je standkachel het alweer?
Arnold.
-
Voske
Was voor mij de eerste keer met de ambulance dat ik op een treffen was,veel bekende en onbekende gezichten maar een perfecte sfeer.
Victor en vrouw goed gedaan!!!! maar wat een perfecte locatie daar droom ik nog wel van!!!
groeten Freek
Foto-DROLABY4-D.jpg --> mod_embed_images_loadimage('743c9820475c3a70bac9f93fe007e618', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,url=http%3A%2F%2Fwww.mijnalbum.nl%2FFoto-DROLABY4-D.jpg', 'http://www.mijnalbum.nl/Foto-DROLABY4-D.jpg', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,check_scaling=1,url=http%3A%2F%2Fwww.mijnalbum.nl%2FFoto-DROLABY4-D.jpg', '', 9895974, 600, 600, 'Loading image ...', false);
Victor en vrouw goed gedaan!!!! maar wat een perfecte locatie daar droom ik nog wel van!!!
groeten Freek
Foto-DROLABY4-D.jpg --> mod_embed_images_loadimage('743c9820475c3a70bac9f93fe007e618', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,url=http%3A%2F%2Fwww.mijnalbum.nl%2FFoto-DROLABY4-D.jpg', 'http://www.mijnalbum.nl/Foto-DROLABY4-D.jpg', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,check_scaling=1,url=http%3A%2F%2Fwww.mijnalbum.nl%2FFoto-DROLABY4-D.jpg', '', 9895974, 600, 600, 'Loading image ...', false);
-
Finn
Hoi Arnold,
op dit moment zijn er geen plannen, eerst de auto weer op orde krijgen. Wel heb ik wilde ideeen voor volgend jaar
(oost Rusland, Mongolie)
Mocht je die suffix D bak toch kwijt willen, heb ik interesse
op dit moment zijn er geen plannen, eerst de auto weer op orde krijgen. Wel heb ik wilde ideeen voor volgend jaar
Mocht je die suffix D bak toch kwijt willen, heb ik interesse
-
Phillip
Ik vind het ontzettend jammer dat we er niet bij konden zijn maar het was echt te ver voor een weekeindje. Ik hoop dat het volgend jaar weer ergens richting zuiden is.
Groet Phillip
www.stage-one.nl
stage-one '81, (officiële kampeerauto)
series III, 109 ambulance '80 (om echt in te kamperen maar geen officiële kampeerauto)
Groet Phillip
www.stage-one.nl
stage-one '81, (officiële kampeerauto)
series III, 109 ambulance '80 (om echt in te kamperen maar geen officiële kampeerauto)
-
Victor & Toos
Ik denk ook dat in namens Toos spreek als ik zeg dat ook wij het een erg geslaagd weekend vonden en we willen jullie daar hartelijk voor bedanken.
We hebben genoten van alle gezelligheid en het zien en spreken van vele oude en nieuwe bekenden.
We zijn blij dat we het hebben kunnen organiseren en dat het in de smaak is gevallen.
Evert, volgende keer proberen we te zorgen voor dagelange hoosbuien , natuurlijk precies boven jullie Ambu
Groet, Victor
We hebben genoten van alle gezelligheid en het zien en spreken van vele oude en nieuwe bekenden.
We zijn blij dat we het hebben kunnen organiseren en dat het in de smaak is gevallen.
Evert, volgende keer proberen we te zorgen voor dagelange hoosbuien , natuurlijk precies boven jullie Ambu
Groet, Victor
-
de friezen
hallo allemaal,
hier ook nog even een reactie van 2 "nieuwe gezichten" van het ambulance treffen. Afgelopen vrijdag vertrokken naar Duitsland en geen idee wat te verwachten...
Maar eenmaal in Misselwarden: wat een gastvrijheid, wat een gezellige mensen,wat een heerlijke sfeer, wat een ambulance's!
Kortom, een geweldig weekend gehad en ook voor ons zeer zeker voor herhaling vatbaar.
meese en bea
hier ook nog even een reactie van 2 "nieuwe gezichten" van het ambulance treffen. Afgelopen vrijdag vertrokken naar Duitsland en geen idee wat te verwachten...
Maar eenmaal in Misselwarden: wat een gastvrijheid, wat een gezellige mensen,wat een heerlijke sfeer, wat een ambulance's!
Kortom, een geweldig weekend gehad en ook voor ons zeer zeker voor herhaling vatbaar.
meese en bea
-
The Iron Nurse
Had er graag willen zijn... dan maar op ’t Ambuwintertreffen
Maar de motor voor The Iron Nurse... was ook belangrijk. Maar uit de berichtgeving is te merken dat het zeer mooi weekend was. Had trouwens ook niets anders verwacht bij Victor en Toos en natuurlijk de mooie opkomst aan ambu's. Victor, Toos, volgende keer beter...
Op naar het wintertreffen. Het zal zoals gebruikelijk weer in ergens in februari zijn. Ik heb begrepen dat voor een aantal het carnaval toch ook heel belangrijk is, en hiervan niets willen missen... maar we kunnen niet rekening houden met alle landelijke data's voor ”feesten en partijen”. We kunnen zien of we het iets eerder kunnen laten plaats vinden, maar dan hebben wij weer een andere kern van de ambu'ers te pakken...
Gertjan en ondergetekende gaan binnenkort in conclaaf over een datum. Wij gaan dit ruim van te voren de lucht in slingeren...
Groet,
Gilbert
The Iron Nurse
Op naar het wintertreffen. Het zal zoals gebruikelijk weer in ergens in februari zijn. Ik heb begrepen dat voor een aantal het carnaval toch ook heel belangrijk is, en hiervan niets willen missen... maar we kunnen niet rekening houden met alle landelijke data's voor ”feesten en partijen”. We kunnen zien of we het iets eerder kunnen laten plaats vinden, maar dan hebben wij weer een andere kern van de ambu'ers te pakken...
Gertjan en ondergetekende gaan binnenkort in conclaaf over een datum. Wij gaan dit ruim van te voren de lucht in slingeren...
Groet,
Gilbert
The Iron Nurse