chassisnr range rover classis bj 1981
-
Roel
chassisnr range rover classis bj 1981
hallo een vraagje , het chassisnr van een rrc uit 1981 zit toch ook gewoon op de rechter chassisbalk rechts van de veer?
heeft bouwjaar 1981 wel of geen leyland-tekens voor en achter het chassisnr staan?
bij voorbaat dank voor jullie reactie
mvg roel
heeft bouwjaar 1981 wel of geen leyland-tekens voor en achter het chassisnr staan?
bij voorbaat dank voor jullie reactie
mvg roel
-
Ricardo
Re: chassisnr range rover classis bj 1981
Bij mijn classic uit 1982 staat het nummer inderdaad rechtsvoor.
De RDW heeft deze zelfs opnieuw ingeslagen op de plek, volgens mij links van de veer. Dat past beter.
Leylands tekens zeggen mij niets.
De RDW heeft deze zelfs opnieuw ingeslagen op de plek, volgens mij links van de veer. Dat past beter.
Leylands tekens zeggen mij niets.
-
Jurriaan
Had een 1982er waar het volgens mij bovenop het chassis ergens stond af-fabriek.
Jurriaan.
Jurriaan.
-
Roel
hoi jurriaan waar bovenop het chassis ? want ik heb een auto gekocht in de uk maar de verkoper kan het nummer niet vinden
ik heb hem gewezen op de standaard plaats op rechter voorbalk
groet roel
ik heb hem gewezen op de standaard plaats op rechter voorbalk
groet roel
-
Bart van Dessel
Bovenop, rechtse balk, stukje plaat met chassisnummer wat op het chassis gelast is. Ongeveer ter hoogte van de schokbreker-koker. Als het goed is begint het chassisnummer met een L. Dit is de voorserie van de SALL nummers. In Venlo kun je 'm keuren, keurmeester Puts weet hier meer van.
Groetjes, Bart
Groetjes, Bart
-
Roel
he bart bedankt voor de info, ik heb een rrc uit 81 met disco body gevonden maar verkoper kan het chassisnummer niet vinden , en da,s toch wel handig bij invoer.
ik hoop dat hij het kan vinden want het is een gave wagen
mocht het doorgaan dan kom ik zowiezo wel bij je langs want dan heb ik wel wat disco-onderdelen nodig.
groet roel
ik hoop dat hij het kan vinden want het is een gave wagen
mocht het doorgaan dan kom ik zowiezo wel bij je langs want dan heb ik wel wat disco-onderdelen nodig.
groet roel
-
Bart van Dessel
Hoi Roel, aha, heb jij 'm gekocht? Ik had ook interesse maar was helaas niet thuis bij afloop van de veiling. Heb je weer geluk;-) Hij staat wel een beetje ver weg, onderste puntje links van UK.
Gr, Bart
Gr, Bart
-
Roel
he bart ik zag toevallig in het laatste uur van de veiling, de wagen staan , heb m,n bod gedaan en had hem , een maat van mij regelt transport die zit in de im/export van nieuwe auto,s en hij haalt regelmatig nieuwe auto,s uit de uk , dus kon mijn auto ook nog wel op de trailer erbij .
nu alleen het chassisnr nog boven water zien te krijgen
groet roel
nu alleen het chassisnr nog boven water zien te krijgen
groet roel
-
Bart van Dessel
Met chasisnummer komt wel goed, ik ben altijd zeer te spreken over RDW Venlo. Dat ophalen is natuurlijk geweldig, ik durf het bijna niet te vragen.........
gr, Bart
gr, Bart
-
Roel
he bart er zitten uiteraard kosten aan maar demeeste kosten zijn om de wagen van de verkoper naar het vertrekpunt van de autotransporter te krijgen , van daaruit telt de volumekorting
groet roel
groet roel